Kommer storken til oss?

Tvi tvi for egget ditt i dag:-)

Tusen takk alle sammen:) Er kjempespent!:)

Hurra!! Et perfekt 4 delt egg ble satt inn kl. 13 i dag! Er supergira og overlykkelig! Nå håper jeg bare spiren sitter fast de neste 9 mnd!!:)

Hurra!! Et perfekt 4 delt egg ble satt inn kl. 13 i dag! Er supergira og overlykkelig! Nå håper jeg bare spiren sitter fast de neste 9 mnd!!:)
Gratulerer som ruger:-) Magisk å få satt inn et perfekt egg! Må det klamre seg fast frem til november:-)

Jippi!!! Rug vel!! :D <3

Er jeg på rugedag 1 eller 0 nå?

Gratulerer så mye!! :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tusen takk, jenter! Nå skal det ruges for harde livet:)

Gratulerer :) rugedag 0 ;) Lykke til med rugingen

Lykke til!!!! Det er jo kjempe flott :) Johoooo! Gratulerer som ruger :)

Gratulerer!

Tusen takk:)

Gratulerer og lykke til med rugingen!!

Rugedag 1: Starter dagen med litt frokost før jeg og mannen drar på trening. Har fått streng beskjed av mannen om å bare gå. Han har plutselig blitt kjempe bekymret for alt:) I natt hadde han drømt at egget falt ut! Prøvde å forklare at det ikke går an, men jeg vet ikke nok om eggets ferd til å overbevise han. Hehehe:)

Hehe, godt egget ikke kan falle ut gitt! Godt å være i gang med rugetiden og koselig å bli tatt ekstra godt vare på!

Ja, det er godt. Jeg bare krysser fingrene for at det klamrer seg fast:) Hele prosessen har slått meg helt ut. Er så trøtt og sliten konstant.

Så kjekt å lese! Krysser alt for at det sitter i 9 måneder!!!!

Klem

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer med et flott egg inn! Det er jo en seier bare det, har jeg lært etter litt erfaring ;-) Håper du blir ruger lenge og vel nå! Ta godt vare på deg selv.

Så kjekt å lese! Krysser alt for at det sitter i 9 måneder!!!!

Klem

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det håper vi også:) Ber til høyere makter for at det skal gå:)

Back
Topp