Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ble super happy for å lese oppdateringen din idag! Gratulerer!!Stikninger kan jo være veldig positivt! Heier på deg![]()
Sånne stikkninger hadde jeg ogsåI bilen på vei hjem begynte det å stikke noe helt sykt! Og da også i underlivet. Som en liten nål på GU staven liksom. Litt ekkelt, men om det er dette som er festesmerter så er jeg super happy!![]()
Hvilken dag begynte du å kjenne de? Jeg er på rugedag 5, og synes kanskje det er litt tidlig å kjenne noe...Sånne stikkninger hadde jeg ogsåsom en liten nål!
![]()
jeg kjente det tidlig som deg...kanskje det er noe festing av det befruktede egget på gang..kroppen jobber hvertfallHvilken dag begynte du å kjenne de? Jeg er på rugedag 5, og synes kanskje det er litt tidlig å kjenne noe...![]()
Jeg håper så inderlig at det er det det erjeg kjente det tidlig som deg...kanskje det er noe festing av det befruktede egget på gang..kroppen jobber hvertfallNoe som jeg mener er positivt
![]()
de kommer og går...var ikke konstant stikking på meg hellerNå har stikkingen gitt seg...![]()
Det går braHvordan går det med deg?
1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
hadde jeg tatt test så tidlig hadde nok den vært negativ...så det så vitt dpo 11...og dpo 12 bittelitt mer.Rugedag 8/ 10 dpo: Alle symptomer er borte, og jeg tok en test i dag morges som var hvit som snø...Ble ikke helt morgen urin siden jeg måtte opp og tisse kl 03 i natt. Må slutte å drikke så mye på kvelden tror jeg...hehe
Så da jeg tok test kl 6 var det jo fra påfyll av vann i natt. Har det egentlig noe å si? Uansett...kjipt å se den hvite testen, men prøver igjen i morgen
![]()