Kommer storken til oss?

Stikninger kan jo være veldig positivt! Heier på deg:-)

Tenkte først det jeg og, men så tenkte jeg at stikkingene burde vært lenger ned mot underlivet liksom...?

I bilen på vei hjem begynte det å stikke noe helt sykt! Og da også i underlivet. Som en liten nål på GU staven liksom. Litt ekkelt, men om det er dette som er festesmerter så er jeg super happy! :)

Last edited:
I bilen på vei hjem begynte det å stikke noe helt sykt! Og da også i underlivet. Som en liten nål på GU staven liksom. Litt ekkelt, men om det er dette som er festesmerter så er jeg super happy! :)
Sånne stikkninger hadde jeg også ;) som en liten nål! :D

Sånne stikkninger hadde jeg også ;) som en liten nål! :D
Hvilken dag begynte du å kjenne de? Jeg er på rugedag 5, og synes kanskje det er litt tidlig å kjenne noe...:)

Hvilken dag begynte du å kjenne de? Jeg er på rugedag 5, og synes kanskje det er litt tidlig å kjenne noe...:)
jeg kjente det tidlig som deg...kanskje det er noe festing av det befruktede egget på gang..kroppen jobber hvertfall ;) Noe som jeg mener er positivt :)

jeg kjente det tidlig som deg...kanskje det er noe festing av det befruktede egget på gang..kroppen jobber hvertfall ;) Noe som jeg mener er positivt :)
Jeg håper så inderlig at det er det det er:D Det er jo egentlig altfor tidlig å begynne å lete, men jeg klarer ikke å la være:)

Nå har stikkingen gitt seg...:(

Jeg hadde ingen symptomer, så det trenger ikke å være et dårlig tegn selv om du ikke merker noe spesielt! Vet hvor slitsomt det er å lete etter alle tegn... Om en liten uke får du svar<3

Jeg har også opplevd slike stikkinger. Sist så kom det 3-5 kraftige stikk som gjorde at jeg nesten gikk i knestående. Så godt tegn ;)

Da krysser jeg fingre for at det er gode tegn:)

Hvordan går det med deg? :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Rugedag 8/ 10 dpo: Alle symptomer er borte, og jeg tok en test i dag morges som var hvit som snø...:( Ble ikke helt morgen urin siden jeg måtte opp og tisse kl 03 i natt. Må slutte å drikke så mye på kvelden tror jeg...hehe:) Så da jeg tok test kl 6 var det jo fra påfyll av vann i natt. Har det egentlig noe å si? Uansett...kjipt å se den hvite testen, men prøver igjen i morgen:)

Hvordan går det med deg? :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det går bra:) Kjenner ingenting nå, så jeg må bare smøre meg mef tålmodighet en uke til til testdatoen:) Hva med deg?

Rugedag 8/ 10 dpo: Alle symptomer er borte, og jeg tok en test i dag morges som var hvit som snø...:( Ble ikke helt morgen urin siden jeg måtte opp og tisse kl 03 i natt. Må slutte å drikke så mye på kvelden tror jeg...hehe:) Så da jeg tok test kl 6 var det jo fra påfyll av vann i natt. Har det egentlig noe å si? Uansett...kjipt å se den hvite testen, men prøver igjen i morgen:)
hadde jeg tatt test så tidlig hadde nok den vært negativ...så det så vitt dpo 11...og dpo 12 bittelitt mer.

Hihi:) Ja, jeg vet jo egentlig at det er for tidlig:) Klarer jo ikke å vente heller. Men likevel godt å få bekreftet av dere at det er for tidlig:)

Back
Topp