Kommer storken til oss?

Var det i morgen du skulle på ultralyd?

Jepp! :) Gruer meg så jeg blir helt dårlig...
Det er vel naturlig å grue seg ja, men det kommer til å gå så fint og det blir godt å få se hjertet slå❤️

Jepp! :) Gruer meg så jeg blir helt dårlig...
Det kommer til å gå så fint så! :) Er det uke 8 allerede? Eller 6? De vil uansett se ett hjerte! :) (eller to? ;) )

Masse lykke til på UL. Håper det blir en fantastisk opplevelse ♡

Det kommer til å gå så fint så! :) Er det uke 8 allerede? Eller 6? De vil uansett se ett hjerte! :) (eller to? ;) )
Takk, håper det:) Jeg er 8+0 i morgen. Har jo absolutt ingen symptomer, så jeg er veldig spent. Vi var jo på ul 5+3 og da så han bare én, så det ville vært en ekstrem overraskelse om de plutselig fant én til, hehe:)

Takk, håper det:) Jeg er 8+0 i morgen. Har jo absolutt ingen symptomer, så jeg er veldig spent. Vi var jo på ul 5+3 og da så han bare én, så det ville vært en ekstrem overraskelse om de plutselig fant én til, hehe:)
Så utrolig fort tiden går! :)
Ja, nei da er det nok bare en inni der ja :p
Jeg har hørt det er vanlig å ikke ha symptomer også, så det er nok ikke så mye å bekymre seg for :)
Jeg er også spent på deg altså! Blir nok en fantastisk fin opplevelse :)

Masse lykke til imorgen :) dette går supert ;)

Så utrolig fort tiden går! :)
Ja, nei da er det nok bare en inni der ja :p
Jeg har hørt det er vanlig å ikke ha symptomer også, så det er nok ikke så mye å bekymre seg for :)
Jeg er også spent på deg altså! Blir nok en fantastisk fin opplevelse :)
Jeg synes den går helt sinnsykt sakte jeg, hehe :)) Får håpe det blir noe å henge på kjøleskapet i morgen :)

Min "lille" pelsbaby er ekstra kosete om dagen. Hun merker nok at jeg griner for alt :))
e9d3cc297af06551d9924a329b9dad76

Lykke til i dag! Gleder meg til å se bilde :D

Back
Topp