Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig![]()
❤❤❤ Jeg har aldri vært så lykkelig i hele mitt liv!Ååå, så godt å hørefine lille spira di
![]()
For ett vakkert barn du har!!Åååh, da kan jeg endelig puste ut! Lillefis var 17 mm og vi fikk se hjertet øyeblikkelig etter at han satte på aparatet. Kunne se begge hjertekammerene og alt så superbra ut!![]()
Hjertet slo 169,49 bpm
![]()
![]()
![]()
Ikke lenge til de magiske 12 uker<3Takk!![]()
❤
Og dt er deg sååå vel unt!! Bare å glede seg, å bli prøverørsmamma er magisk![]()
❤ Ja, nå skal jeg bare prøve å nyte og tenke på at nå skal jeg endelig bli mamma!!! Det er helt uvirkelig! Endelig er det min tur!
![]()
❤
Bare 4 laaaaaange ukerIkke lenge til de magiske 12 uker<3
Det er helt utrolig. Jeg sitter her og plutselig tenker jeg på det og begynner å gråte. Jeg kan bare ikke tro det ❤For ett vakkert barn du har!!<3
Tenk at du skal bli MAMMA!!![]()
Ååååå er så glad på dine vegne, dette er deg vel forunt!!![]()
Gratulerer med bankende hjerte<3
Så fantastisk herliggratulerer igjen. Nyt nå ;-)
Åå, så fantastisk at det gikk så bra på UL. Herlige bilder av det lille knøttet ♡♡ Gratulerer så mye!
Så fin liten baby! Gratulerer så mye starbucksmams![]()
Åh, så utrolig herlig!!!! Gratulerer med bankende hjerte! Det er helt fantastisk, endelig!
Tusen takk, dere nyyyydelige damer!!Så deilig å seGratulerer så mye. En veldig god dag
![]()
Å det er jo spennende! Har veldig lyst til å være med i studien selv, hvis jeg får positiv test! Må jo være deilig å endelig få fase ut noen av medisinene fordi det går bra!Etter at jeg var hos legen igår fikk jeg beskjed om å fase ut prednisolon og metformin iløpet av 2 uker. Skal fortsette med cyclogest i én uke til, men pga egen usikkerhet så kommer jeg til å bruke opp det jeg har som er til et par uker tilSkal fortsette med fragmin en stund til. I tillegg ble jeg forespurt å bli med i Pregmet studien som er for gravide med pcos. Veldig spennende og da får man jo også tett oppfølging gjennom svangerskapet
Sa ja til det og skulle bli kontaktet av hun som styrer den studien. Nå venter jeg bare på ny ultralyd mandag 26. Da er jeg 10 uker! Gleder meg som en liten unge!! Da har jeg også gårt forbi stadiet embryo og den lille har blitt et foster.
❤
Jeg tror de har stort behov for folk. Det var Nytun som tipset meg, så kanskje du kan spørre om det når du har fått positiv test. For den kommer jo om noen dager!Å det er jo spennende! Har veldig lyst til å være med i studien selv, hvis jeg får positiv test! Må jo være deilig å endelig få fase ut noen av medisinene fordi det går bra!![]()