6+2 (onsdag kveld) Ankom hytta igår midt på natta. Kjørte fra Barcelona og det var svart himmel og MASSE lyn hele veien. Og de som kjenner meg vet at jeg blir 4 år i hodet når det blir sånt vær. Elsker lyn og torden. Kunne godt klart meg uten plaskregnet som vi fikk kjenne på fra bilen og inn i leiligheten. Stakkars mannen måtte jo bære bagen min og. Det så ut som vi hadde hoppet i bassenget med klærne på

)
Misunner mannen som drikker GT, men jeg har kjøpt masse jus og alkoholfritt stæsj, så jeg koser meg lell

Skulle egentlig kjøpe ny digital for å få 3+, men har glemt det IGJEN! Om 3 dager kommer mamma og pappa ned hit, og det blir koselig! Foreløpig ingen kvalme. Sliter litt med ilinger fra hoftebøyeren og nedover låret. Litt bedre idag, men igår var det helt forferdelig! Fortsatt ømme pupper, og det er litt vondt å ligge på magen pga det. Trøtten kommer for fullt rundt klokka 19. Da ligger jeg og småsnorker. Nå prøver jeg å holde meg litt våken så jeg ikke våkner midt på natta og er klar for dagen

) Har fortsatt en del mensmurringer innimellom som skremmer livskiten ut av meg. Også tenker jeg veldig mye på alle som er kvalme og kaster opp, når ikke jeg er det. Så sier de at jeg skal være glad jeg slipper kvalme, og det er helt normalt osv, men det hjelper jo absolutt ingenting. Alle er kvalme...jeg merker ingenting. Den lille kvalmen jeg hadde på kvelden kan likegjerne ha vært fordi jeg forspiste meg på smågodt

Men ja, jeg vet at mange ikke er kvalme, mamma var ikke kvalm, men det hjelper ikke. Man blir engstelig når man ikke kjenner på det alle andre gjør. Så får jeg heller bite i meg disse ordene om kvalmen dukker opp senere.