Kommer storken til oss?

Dette går nok veien! Gravid og ferie i Spania, høres fantastisk ut! Kvalmen og den ekstreme trøttheten min slo ikke til før litt ut i uke 7, så det er enda mulig å få kjent litt på den ;) hadde bare de samme symptomene som deg fram til da, ømme pupper og mensmurringer. Kos deg på ferie, og nyt graviditeten!
Jeg koser meg veldig her:) Savner snus og en gin&tonic på kvelden, men det kan jo ikke måles med hva som skjer i kroppen min:D ❤ På mandag starter uke 7, så det blir spennende å se da:)

Idag er jeg 7+0! :D Nå er det bare én uke til ultralyd hvor vi forhåpentligvis ser et bankende hjerte :) Jeg kjenner jeg begynner å bli skikkelig nervøs. Det er så mange som kommer tilbake fra ultralyd med flotte bilder og har fått høre hjertet. Noen ganger føler jeg at jeg liksom har vært for heldig denne gangen og at det bare er for å lure meg. At det liksom bare var en prøvesmak på graviditet. Uff, nei, jeg må bare skjerpe meg. Holde ut denne uka og heller prøve å glede meg til at vi SKAL få se hjertebank på mandag!!
Ellers er jeg fortsatt mye trøtt, ømme pupper kommer og går litt, murringer kommer og går litt det og. Igår kom strålingen tilbake i beinet. Det har jeg ikke kjent siden tirsdag forrige uke. Fortsatt samme bein. Hjelper litt om jeg tøyer ut, men kjipt å våkne opp til på natta. Litt håpløst å drive morgengymnastikk kl 2 på natta:))
Håper det går bra med dere andre damer også! Det har vært en skikkelig gravidbølge denne sensommer/høsten! Trodde ikke det skulle slå bølgen i mai, men jammen har ikke *innsett september* tatt helt av! :D

Klart at du skal se et bankende hjerte!!! Dette går riktig vei. :-) du sagt til meg mange måneder siden at 2015 er vårt år og det er jo det. :-) heier på deg og den lille i magen. :-)

Klart at du skal se et bankende hjerte!!! Dette går riktig vei. :-) du sagt til meg mange måneder siden at 2015 er vårt år og det er jo det. :-) heier på deg og den lille i magen. :-)
Det er rart hvor mye lettere det er å heie på andre enn å heie på seg selv! :)) Ja, jeg krysser for at alt er bra på mandag :)

Noterer ned kveldskvalme idag. Mulig det er overspising også:)) Tapas til middag og seigmenn til dessert:))

Kvalme forsvant over natten. Mest sannsynlig seigmenn :))

Mannen min er bare så herlig:) Han visste at jeg var testegal og at det å få 3+ på testen var et stort steg for meg. Dessverre rakk jeg aldri å få tatt den testen hjemme før vi dro på ferie, så igår hadde han reist rundt på apoteker i byen for å kjøpe digital test. (Tydeligvis ikke en del av sortimentet på apoteker her) Han kom tilbake med 3 stk :)) Så igår kveld fikk jeg endelig se 3+ på testen!
26b3b0d65ddd1513e3f9efac9da57dda

Så søt han er. Gleder meg til å se deg når su kommer hjem

Herremin for en herlig mann ❤️❤️❤️ smelt!! :)

Så koselig. "Embarazada 3+" :p

Så deilig test å se og så snill mann:-)

Back
Topp