jenta86
Gift med forumet
Vi snakket om det sist etter sist de var her,at neste gang sier vi en halvtime/time før så slipper vi å venteNesten fristende å invitere de en halvtime tidligere da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi snakket om det sist etter sist de var her,at neste gang sier vi en halvtime/time før så slipper vi å venteNesten fristende å invitere de en halvtime tidligere da![]()
Jeg stresser alltid rundt som en gal rett førEr litt overrasket over hvor mange som synes det er best å komme litt før. Er det bare jeg som stresser rundt rett før gjestene kommer, og som ikke setter så stor pris på at folk kommer tidligere enn jeg har invitert dem?![]()
Samme herKommer enten rett før 4 eller 4. Gir beskjed om vi kommer etter 4 ja
Lurer på om jeg skal gjøre det nå når jeg skal invitere i selskap. Har noen som dukker opp 45 min før avtalt, noen 30 min før og noen andre 30 min etter. Grådig irriterende!!Vi snakket om det sist etter sist de var her,at neste gang sier vi en halvtime/time før så slipper vi å vente![]()
Det kan jeg skjønne!Lurer på om jeg skal gjøre det nå når jeg skal invitere i selskap. Har noen som dukker opp 45 min før avtalt, noen 30 min før og noen andre 30 min etter. Grådig irriterende!!
Jeg tenker de som kommer så tidlig må underholde seg selv iallfall. Eventuelt hjelpe til da.Lurer på om jeg skal gjøre det nå når jeg skal invitere i selskap. Har noen som dukker opp 45 min før avtalt, noen 30 min før og noen andre 30 min etter. Grådig irriterende!!
Jeg er som regel ute i god tid når jeg steller istand selv også, jeg.Er litt overrasket over hvor mange som synes det er best å komme litt før. Er det bare jeg som stresser rundt rett før gjestene kommer, og som ikke setter så stor pris på at folk kommer tidligere enn jeg har invitert dem?![]()
Er litt overrasket over hvor mange som synes det er best å komme litt før. Er det bare jeg som stresser rundt rett før gjestene kommer, og som ikke setter så stor pris på at folk kommer tidligere enn jeg har invitert dem?![]()
Jeg synes det er mye verre å komme før en etter. Jeg står som regel i dusjen eller undertøyet ti minutter før om vi skal ha selskap. Blir så stresset når gjestene da kommer mens jeg er på badet. Så heller ti minutter sein enn ti minutter for tidlig![]()
Er jeg mer enn 15 selv sier jeg i fra![]()
Er litt overrasket over hvor mange som synes det er best å komme litt før. Er det bare jeg som stresser rundt rett før gjestene kommer, og som ikke setter så stor pris på at folk kommer tidligere enn jeg har invitert dem?![]()