Kommer du tidsnok?

Nesten fristende å invitere de en halvtime tidligere da:)
Vi snakket om det sist etter sist de var her,at neste gang sier vi en halvtime/time før så slipper vi å vente ;)

Er litt overrasket over hvor mange som synes det er best å komme litt før. Er det bare jeg som stresser rundt rett før gjestene kommer, og som ikke setter så stor pris på at folk kommer tidligere enn jeg har invitert dem? :p
Jeg stresser alltid rundt som en gal rett før:)

Vi snakket om det sist etter sist de var her,at neste gang sier vi en halvtime/time før så slipper vi å vente ;)
Lurer på om jeg skal gjøre det nå når jeg skal invitere i selskap. Har noen som dukker opp 45 min før avtalt, noen 30 min før og noen andre 30 min etter. Grådig irriterende!!

Lurer på om jeg skal gjøre det nå når jeg skal invitere i selskap. Har noen som dukker opp 45 min før avtalt, noen 30 min før og noen andre 30 min etter. Grådig irriterende!!
Det kan jeg skjønne! :p svogermor kommer bestandig en halvtime før tiden...

Jeg tenker de som kommer så tidlig må underholde seg selv iallfall. Eventuelt hjelpe til da.

Kommer helt presis:) er helt nazi på klokka, blir stressa hvis jeg ser vi ikke rekker til akkurat klokkeslett.
Noe av det værste jeg vet er faktisk folk som er forsinket ;)

Ja, jeg kommer tidsnok. Mannen derimot. ...

Liker ikke å være sein, samboer derimot :P men blitt bedre han også.... Skjønner det er bedre å få gjort seg klar enn jeg skal mase på han ;)

Etter lillemor kom så er det selvsagt vanskeligere å komme akkurat på tida men det har di fleste forståelse for ;) litt lettere nå da når ho er 10 mnd i forhold til da ho var mindre ;)

Er som oftest fem min. Før eller etter. I disse dager sovner jeg I tide og utide, så da har det faktisk hendt at jeg har blitt oppringt og minnet på avtaler. Det er flaut.. svigermor er ALLTID 30 min før. Det irriterer veldig!

Er litt overrasket over hvor mange som synes det er best å komme litt før. Er det bare jeg som stresser rundt rett før gjestene kommer, og som ikke setter så stor pris på at folk kommer tidligere enn jeg har invitert dem? :p
Jeg er som regel ute i god tid når jeg steller istand selv også, jeg. :p
Men ja, passer på å ikke komme mer enn 10 minutter før. Da venter jeg som sagt heller i bilen. :)

Hvis jeg får beskjed om at maten serveres 16.00 kommer jeg hvertfall et kvarter tidligere.

Er det snakk om en fest av typen "ta med deg alkohol og finn en plass i sofaen" kan jeg komme inntil en halvtime senere.

Jeg kommer tidlig for å eventuelt kunne hjelpe til.
Jeg syns det er så dust med masse gjester som bare sitter på ræva og venter på å få alt servert, så når jeg er gjest selv, prøver jeg å bidra ;)

Så drømt det er folk jeg kjenner godt.
Når det er sånn at vi blir invitert på kaffe og julekaker hos kolleger av svigers i jula blir jeg bare med når de drar (som ALLTID vil si at de starter bilen 10 min ETTER at det er avtalt at de skal komme, uansett hva og hvor langt de skal, de holdt faktisk på å komme for seint til seremonien i bryllupet vårt, kom stressende 3 minutter før brudemarsjen startet) og tenker at det ikke er folk jeg har er forhold til jeg irriterer ved å ikke komme tidsnok...

Erfaring tilsier at folk kommer fra 30 min før til 30 min ettet.

Fire på en hverdag er det heldigvis ingen som finner på, det går jo ikke.

Jeg synes det er mye verre å komme før en etter. Jeg står som regel i dusjen eller undertøyet ti minutter før om vi skal ha selskap. Blir så stresset når gjestene da kommer mens jeg er på badet. Så heller ti minutter sein enn ti minutter for tidlig :p
Er jeg mer enn 15 selv sier jeg i fra :)

Akkurat det samme her, synes det er en uting at folk kommer før :p omså det bare er 5 min.

Helt enig!

Back
Topp