Kommer du tidsnok?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hvis du blir invitert i selskap kl 4. Når kommer du da? Gir du beskjed om du blir sein?

Kommer ca 5 min før. Gir alltid beskjed underveis om jeg blir forsinket.

Kommer en liten stund før (5-10 minutter). Om jeg skulle være seint ute (noe som aldri skjer da jeg hater å være seint ute) gir jeg selvfølgelig beskjed og beklager.

Jeg kommer mellom ca 15.55 og 16.10 synes noe særlig før eller etter er uhøflig og gir alltid beskjed om vi blir forsinket. Svigers er typen som kommer 1 time for sent og som aldri gir beskjed og det irriterer vettet av meg. Jeg er vant til at når man inviterer på middag kl 16 så er maten på bordet ca 16.30 og da skal alle ha rukket å komme, hilse og prate litt.

Var fæl til å komme for sent før, men har blitt mye flinkere, så gjør sjelden det nå. Sier i alle fall ifra :) å komme noe mer enn fem minutter før synes jeg er for tidlig.

Kommer til 4, gir beskjed hvis vi er mer enn 5-10 min forsinket.

Inntil et kvarter før tiden. Samboer er treig av seg da, og kan finne på å dukke opp en halvtime over men har hjulpet etterhvert siden jeg maser:p

Kommer så og si aldri for sent, da er det isåfall skjedd en ulykke eller lignende, og blitt stående lenge i kø. Regner alltid god tid, så ville ha kommet 10 på fire sikkert. Kan være jeg hadde kommet før, men da hadde jeg venta i bilen til jeg følte jeg kunne gå inn. :p

Jeg kommer litt før ca 10 min og gir beskjed om jeg ikke er der til 4, men da må det ha skjedd noe for jeg hater å være seint ute.

Kommer en liten stund før (5-10 minutter). Om jeg skulle være seint ute (noe som aldri skjer da jeg hater å være seint ute) gir jeg selvfølgelig beskjed og beklager.
Akkurat det samme her. Hater å være seint ute. Og misliker å vente på andre :p

Kommer litt før kl 4, senest kl 4. Gir beskjed om jeg blir forsinket:-). Gubben var fæl med å være for sen før vi ble i sammen og i starten av forholdet. Nå er han mye bedre mye fordi jeg holder han i ørene og gjør slik at vi kommer tidsnok

Kommer bestandig ca.5-10minutter før,hater å komme forsent. Svigerinna mi & co er noen som bestandig kommer en halvtime etter sagt tid,og det er irriterende. Ber du inn til en tid,så er det den tiden som gjelder liksom.

Kommer når jeg skal så sant ikke helt spesielle omstendigheter har medført forsinkelse. Gir selvsagt beskjed dersom jeg blir for sen. Alt annet er uhøflig og utrolig irriterende for verten. Har en bror (og hans samboer) som ALLTID kommer for sent, enten det er på julaften eller bursdagsfeiring. Det er heller ikke snakk om fem min. Heller én time osv. Blir så irritert og lei, for maten er planlagt og klar til et visst tidspunkt. Utrolig respektløst gjort!

Back
Topp