Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, så mange som kommer TIDLIG til selskap!?! Det gkør jeg aldri, ikke fordi jeg er treig, men fordi jeg har lært at det er veldig uhøflig! Men det er kanskje annerledes nå når det er med barn? Skal jeg være der fire, så er jeg der mellom fire og kvart over. Er jeg senere enn det gir jeg beskjed.
Ehh.. voksent gjort å ta hevn på den måten liksom!? Det synes jeg var dårlig gjort altså. Alle kan gjøre en slik tabbe, unødvendig å "ta igjen"..Pleier alltid og komme på tida, om ikke så sier jeg ifra! Skjedde en gang ifjord. Da vi skulle i bursdag til broren av typen. men da hadde jeg misforstått for jeg var sikker på at svigermor hadde sakt selskap klokka 5 , så vi kom kvart på 5 siden vi tok buss... da hadde selskapet begynt klokka 4! jeg beklaget veldig og sa at jeg var sikker på at de hadde sakt klokka fem det var sjikkelig flaut.. alle satt jo å spiste.. Dagen etterpåå var det sønnen min sin bursdagseskap de har bursdag 2 dager etterværandre ! å deres revange var å komme 1.5 time forsent....
ja bare sånn han er bestefaren (pappaen til typen) kom ikke i dåpen til gutten vår fordi dem hadde hatt en liten krangel noen dager før :-/ jaja de snakka også om å ikke komme i det hele tatt i bursdagen som straff for det var en gang han ikke kunne komme i en annen bursdag. så skal liksom sønnen vår få svi for det ? han kan vell heller la være å dukke opp på noen av typen sine arrengementer istede daEhh.. voksent gjort å ta hevn på den måten liksom!? Det synes jeg var dårlig gjort altså. Alle kan gjøre en slik tabbe, unødvendig å "ta igjen"..
Åhh at voksne mennesker kan gjøre sånt altså. Her var det også noen (i nær familie!) som droppet dåpen til jenta vår på grunn av en tåpelig "krangel" (altså, de er sure og ingen skjønner hvorfor). Er så irriterende. Greit at dåpsbarnet ikke skjønner det uansett, men regner med hun etterhvert skjønner ut fra bilder at noen manglet den dagen, og da er det i alle fall ikke jeg som skal forklare hvorfor!ja bare sånn han er bestefaren (pappaen til typen) kom ikke i dåpen til gutten vår fordi dem hadde hatt en liten krangel noen dager før :-/ jaja de snakka også om å ikke komme i det hele tatt i bursdagen som straff for det var en gang han ikke kunne komme i en annen bursdag. så skal liksom sønnen vår få svi for det ? han kan vell heller la være å dukke opp på noen av typen sine arrengementer istede da![]()
Enig. Sybes det er ufølig å komme for tidlig til et selskap!Oj, så mange som kommer TIDLIG til selskap!?! Det gkør jeg aldri, ikke fordi jeg er treig, men fordi jeg har lært at det er veldig uhøflig! Men det er kanskje annerledes nå når det er med barn? Skal jeg være der fire, så er jeg der mellom fire og kvart over. Er jeg senere enn det gir jeg beskjed.
Fy søren, er det mulig!?!?!?! Så smålig og barnslig av de!!!!!!Pleier alltid og komme på tida, om ikke så sier jeg ifra! Skjedde en gang ifjord. Da vi skulle i bursdag til broren av typen. men da hadde jeg misforstått for jeg var sikker på at svigermor hadde sakt selskap klokka 5 , så vi kom kvart på 5 siden vi tok buss... da hadde selskapet begynt klokka 4! jeg beklaget veldig og sa at jeg var sikker på at de hadde sakt klokka fem det var sjikkelig flaut.. alle satt jo å spiste.. Dagen etterpåå var det sønnen min sin bursdagseskap de har bursdag 2 dager etterværandre ! å deres revange var å komme 1.5 time forsent....