Shiiiiiit Lykkeliten_86 du e bra dyktig!!!! Creds!! <3 <3 <3
Takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shiiiiiit Lykkeliten_86 du e bra dyktig!!!! Creds!! <3 <3 <3
Alita- ruger på 2-- TD 6/2
Å, ok da skjønner jegOppdatering av status kan gjerne skrives i selve statustråden, det er eventuelle kommentarer til andres oppdateringer som gjerne kan være her.(Du trenger ikke å skrive nytt innlegg nå, for nå oppdaterer jeg dette.
) Lykke til som ruger! ♡
Så bra at du har en god følelse! Det blir spennende å følge med. Jeg synes det er så gøy å få være med på ferden til dere andre mens jeg selv venter på å komme i gangÅ, ok da skjønner jeg
Tusen takk, det føles bra denne gangen!
Jeg misforstod dette med tidspunkt for nesespray så jeg starter nok ikke 8 mars likevel.
Så inntill jeg vet mer så er det bare:
#1 ICSI Riksen
Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå for deg.![]()
Takk!Veldig spent selv og. Nervepirrende altså. Tenk om vi sitter med en liten prins eller prinsesse om ett års tid
![]()
Gleder meg til å følge med på deg også. Vi har jo vært her en stund begge to. Håper vi kommer i mål snart altså.
Da har vi samme testdatoRugerTD 6 mars
# 1 IVF
Kan legge til Stork Klink over listen for klinikker i Danmark![]()
Jeg Venter på å få starte med første forsøk. Veldig bra oversikt du har laget![]()

Flott at du tok ansvar for dette Lykkeliten_86. Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom og oppdatert lista i det siste..![]()
Ønsker alle damer lykke til med prøvinga, så kommer jeg til å prøve følge med dere innimellom for å heie på dere![]()
![]()
Flott at du tok ansvar for dette Lykkeliten_86. Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom og oppdatert lista i det siste..![]()
Ønsker alle damer lykke til med prøvinga, så kommer jeg til å prøve følge med dere innimellom for å heie på dere![]()
![]()
Gikk ikke nå heller... sett meg på venter på å komme i gang #4 IVF