Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Kjenner ikke alle forkotelsene ennå, men ble inseminert for to uker siden. Regner med å gå over til IVF i november/desember.
Heisann. Det er en liste over forkortelsene under oversikten i statusoppdateringene :)
AIH er inseminasjon med partners sæd, AID er inseminasjon med donorsæd.
Usikker på om du har TD (testdato) snart nå, eller om det ikke var vellykket, og du venter på å komme igang med IVF i november/desember :)
 
Heisann. Det er en liste over forkortelsene under oversikten i statusoppdateringene :)
AIH er inseminasjon med partners sæd, AID er inseminasjon med donorsæd.
Usikker på om du har TD (testdato) snart nå, eller om det ikke var vellykket, og du venter på å komme igang med IVF i november/desember :)

Ah, takk :) Så jeg hadde altså en AID for to uker siden, har TD imorgen, men føler ikke at det har klaffet. Og kjennes veldig som jeg får mens i kveld. Så avtalen er at jeg neste gang skal prøve IVF.
 
Satt inn to egg, TD 14. 10.14. Begynner å nærmer seg nå! Lykke til alle andre som er i gang/tester i nærmeste fremtid!;)
 
Last edited:
24.11. Pga helg. Hvordan er ståa for deg?
Her går alt bare bra :) Er komt til uke 27+2, kvalme er borte, fått sett nurket på 3D ul i dag. Så nå koser jeg meg framover. :) Krysser fingrene for at fryseegget ditt er gullegget!
 
Nervepirrende dager.. satt inn 2 egg 5/11 og skal teste 18/11.
Har hatt to dager med rar smak i munnen, men i går kveld begynte noe som minner om mensmurringer.
Håper virkelig den holder seg borte denne gangen!!
Vurderer om jeg skal ta en test lørdag/Søndag... Selv om jeg lovet meg selv at jeg skulle vente til testedato :)

God helg:)
 
Nervepirrende dager.. satt inn 2 egg 5/11 og skal teste 18/11.
Har hatt to dager med rar smak i munnen, men i går kveld begynte noe som minner om mensmurringer.
Håper virkelig den holder seg borte denne gangen!!
Vurderer om jeg skal ta en test lørdag/Søndag... Selv om jeg lovet meg selv at jeg skulle vente til testedato :)

God helg:)
Så spennende, Mariann! Heier på deg :)
 
Oi oi oi! Fikk positiv test i dag tidlig kan nesten ikke tro det.
 
Oi oi oi! Fikk positiv test i dag tidlig kan nesten ikke tro det.
Utrolig moro!! Gratulerer så mye :) Håper spira klamrer seg fast nå. Lykke til fremover!
 
Du kan sette meg på gikk ikke denne gangen....


EDIT: er i sjokk, for blodprøven jeg tok i dag (en dag før ordinær testdato) viser visst at jeg er GRAVID!! Den er veldig lav, så vil avvente ennå til ny prøve på mandag før jeg føler jeg er sikker!! :) :)
Oh! Krysser fingrene for at det er økning på mandag!! :) :)
 
Du kan føre meg opp på venter på å komme i gang... :)
Nei så trist! Hadde troen på at det skulle bli denne gangen! :( Sender deg mange klemmer og krysser alt jeg har for at neste runde blir med gullegget! :) <3
 
Beklager, ble litt ivrig, gitt:oops: Når jeg har vært på samtale kan jeg redigere med oppdateringen, og si ifra til deg:p

Det var ikke farlig, men jeg tenkte det var greit å minne om det med en gang. :) La den stå. Skriv ny når du har vært på samtale! ♥ Det må du jo, da skal vi jo like den! Og alle ser at det er nytt innlegg i tråden. :D
 
Det var ikke farlig, men jeg tenkte det var greit å minne om det med en gang. :) La den stå. Skriv ny når du har vært på samtale! ♥ Det må du jo, da skal vi jo like den! Og alle ser at det er nytt innlegg i tråden. :D
Haha, det har du jo rett i:p Da lar jeg den stå.:happy:

Det var fint med en påminnelse:)
 
Back
Topp