Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Siste oppdatering var jo 31 mars, så mer enn ett par dager går det hvertfall :p Hehe


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Da er det mulig noe feil på den datoen, for hun har allerede lagt meg inn som gravid. Og det la jeg inn en melding om slutten av forrige uke
 
12.4 har hun kommentert på hoved innlegget at hun oppdatterte.
 
Siste oppdatering var jo 31 mars, så mer enn ett par dager går det hvertfall :p Hehe


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hun er jo som alle oss andre med jobb og et liv utenom pluss at hun holder på med forsøk:) Tror ikke jeg hadde giddet å stresse så mye med å oppdatere selv om det var jeg som var moderator, hehe:) Det er ikke akkurat som om hun får noe for det. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Se der ja. Når jeg gikk inn på pcen min, så var det rette oppdateringer. Men ikke via appen. :)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Se der ja. Når jeg gikk inn på pcen min, så var det rette oppdateringer. Men ikke via appen. :)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hehehe :)
Så rart at appen ikke er oppdatert
 
Du kan oppdatere meg til gikk ikke denne gangen :(
Venter på nytt opplegg fra legen. Kommer plutselig tilbake...
Det var trist å høre.. :( Krysser fingrene for bedre lykke neste gang! Varme klemmer
 
Skjønner ikke helt hva denne tråden er til. Å gratulere å sånt?
 
Skjønner ikke helt hva denne tråden er til. Å gratulere å sånt?

Helt riktig, siden vi ikke skal kommentere på den andre så har vi denne til å gjøre det på.
 
Så fikk jeg satt inn et befrukta egg 7/5, hentet ut 5/5. Dessverre kun ett egg (2-delt) var fint nok til å brukes og ingen på frys. Testdag 20/5. Forresten noen som har fått satt inn 2-delt egg som endte med graviditet og levendefødt barn?
 
Du kan sette meg på at det ikke gikk denne gangen.
Ikke mere liv i magen, så skal på utskrapning i morgen
Nei nei nei så trist å høre! Det var ikke slik det skulle gå Sender deg mange varme trøsteklemmer. Vil sende deg en tanke i morgen også, det er en helt forferdelig ting å gjennomgå, ønsker inderlig at det vil gå bra hvis det blir flere forsøk <3
 
Nei nei nei så trist å høre! Det var ikke slik det skulle gå Sender deg mange varme trøsteklemmer. Vil sende deg en tanke i morgen også, det er en helt forferdelig ting å gjennomgå, ønsker inderlig at det vil gå bra hvis det blir flere forsøk <3

Tusen takk! :Heartred Hvis det er blæremola så får jeg minst 6 mnd karantene. Men har et forsøk igjen på riksen så det blir nok et forsøk til om en stund. Men kommer uansett til å ta meg en god pause, og det var greit for riksen :)
 
Tusen takk! :Heartred Hvis det er blæremola så får jeg minst 6 mnd karantene. Men har et forsøk igjen på riksen så det blir nok et forsøk til om en stund. Men kommer uansett til å ta meg en god pause, og det var greit for riksen :)
Huff, Lena, det var ikke det vi ville høre! Ta godt vare på hverandre, og så kommer dere tilbake når dere er klare for det. Da skal vi være her og heie på deg igjen :)
 
Huff, Lena, det var ikke det vi ville høre! Ta godt vare på hverandre, og så kommer dere tilbake når dere er klare for det. Da skal vi være her og heie på deg igjen :)

Det var koselig å høre :)
 
Hvis dette er riktig måte å svare på tråden:
Testdato på fredag 30.05.
Får vel teste litt hjemme fra mandag av, tenker jeg. Ganske altomfattende dette - tenker særlig på dere som har gjort flere forsøk!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvis dette er riktig måte å svare på tråden:
Testdato på fredag 30.05.
Får vel teste litt hjemme fra mandag av, tenker jeg. Ganske altomfattende dette - tenker særlig på dere som har gjort flere forsøk!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke lenge igjen til det ;) Blir spennende!
Ikke uten grunn at assistert befrukning betegnes som tøft!
 
Back
Topp