Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Sjanetti: syns det er arti, vi har samme testdato hihi :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Da sier jeg meg totalt enig med deg, syns det hørtes veldig riktig ut!! :D :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Du kan stryke meg fra rugelisten. Gikk ikke denne gangen.
Så utrolig leit å høre:( Føler med deg! Håper du kan starte opp med nytt forsøk så fort som mulig!:) Stor klem til deg!:):)
 
Så utrolig leit å høre:( Føler med deg! Håper du kan starte opp med nytt forsøk så fort som mulig!:) Stor klem til deg!:):)
Takk for det. Kunne ikke være så heldig to ganger på rad. Litt trist og mest kjenner en seg psykisk sliten over vissheten å måtte gjennom hele opplegget en gang til. Uff, gruer meg :(
 
Takk for det. Kunne ikke være så heldig to ganger på rad. Litt trist og mest kjenner en seg psykisk sliten over vissheten å måtte gjennom hele opplegget en gang til. Uff, gruer meg :(
Kjenner til det. Akkurat ferdig med første runde selv. Men det er bare å løfte hodet og gå på med full styrke igjen!:):)
 
Jeg har mistet min lille spire <3 Vet ikke helt hvor jeg havner nå....
Uff, så leit:( Håper dere kommer igang igjen snart. Neste gang sitter den hele veien:)<3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har mistet min lille spire <3 Vet ikke helt hvor jeg havner nå....
Det var trist!! Håper det ikke tar så alt for lang tid før du kan begynne på igjen, og at den sitter hele veien!!
 
Uff, så leit:( Håper dere kommer igang igjen snart. Neste gang sitter den hele veien:)<3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Det var trist!! Håper det ikke tar så alt for lang tid før du kan begynne på igjen, og at den sitter hele veien!!


Ja, håper det går bra neste gang. Er så trist dette :( Takk for omtanken.
Skal få starte opp igjen i ca uke 34. Kan ikke gjøre så masse annet enn å vente.
 
Neeeeei trudelutten. Skulle jo gå for oss begge denne gangen!! ♥♥
 
Neeeeei trudelutten. Skulle jo gå for oss begge denne gangen!! ♥♥
Huff ja det skulle jo det <3 <3 men du skal jo ennå få positiv test vettu ;)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Ja, håper det går bra neste gang. Er så trist dette :( Takk for omtanken.
Skal få starte opp igjen i ca uke 34. Kan ikke gjøre så masse annet enn å vente.
Så trist å høre :( Sender deg en varm klem og håper ventetiden til neste runde ikke blir så alt for lang.
 
Kan plassere meg i "gikk ikke denne gangen" selv om testdag er i morgen, mensen kom for fullt i dag..

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Huff Truddelutt'n, jeg hadde ikke planer om å sette deg under den kategorien denne gangen! Er så teit når dette skjer!
Håper det ikke blir alt for lenge å vente til du skal på igjen da. Sender deg mange klemmer.
 
Huff Truddelutt'n, jeg hadde ikke planer om å sette deg under den kategorien denne gangen! Er så teit når dette skjer!
Håper det ikke blir alt for lenge å vente til du skal på igjen da. Sender deg mange klemmer.
Tusen takk skjønne <3 Nei det var ikke den planen jeg heller hadde, men det går bra, kommet over kneiken og ser spent frem til neste forsøk i august begynner jeg på lang protokoll faktisk, håper det er riktig for meg! Takk for koselig omtanke Plexy <3 takker for klemmer og sender tilbake masse klemmer :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Hvorfor blir statusoppdateringen oppdatert så sjeldent?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Den blir oppdatter hver gang moderator for den tråden er innom eller har tid. Pleier ofte å ta et par dager, men det skjer :)
 
Back
Topp