Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Våger meg på å si at jeg er gravid, etter fire positive tester :) Vet ikke helt termindato, men får det vel av klinikken på fredag, når jeg skal ringe dem med resultatet :)

Hvis du ikke allerede har fått vite det, så er du 2 uker når du setter eggløsnings sprøyten, og så 14 dager etter, som normalt sett er testdag er du 4 uker :) Da blir det litt lettere å beregne :)

Hvis du ikke allerede har fått vite det, så er du 2 uker når du setter eggløsnings sprøyten, og så 14 dager etter, som normalt sett er testdag er du 4 uker :) Da blir det litt lettere å beregne :)
Ok, fått vite litt forskjellig her og der. Blant annet at uttaksdag er 2+0. Uansett passer det ikke med datoen jeg fikk av klinikken, men spiller liten rolle. November er alle enige om, og jeg kunne egentlig ikke bry meg mindre om det er den ene eller andre dagen :D

Unnskyld at jeg spør, men hvor ser man om hva slags status man har? Er det liksom en liste et sted?

Unnskyld at jeg spør, men hvor ser man om hva slags status man har? Er det liksom en liste et sted?

Hvis du går inn på toppen av side 1 på tråden du legger inn oppdattering på. Den lista blir kontinuerlig oppdatert :)

Jeg har ryddet opp i statustråden. Det var mange som ikke har oppdatert status på lenge. Det er bare å skrive opp ny status (eventuelt samme status) i tråden, eller så blir man etter hvert fjernet fra listen. :)

Tiden kommer til å gå fort nå kos deg og lad opp

Ja, det går nok plutselig fort, men føles tregt foreløpig. :p Jeg forsøker å bruke tiden på å gå ned et par irritasjons-kilo og komme i bedre form, sånn at jeg har et skikkelig "meg-prosjekt" i ventetiden. :D

Blir ikke noe IVF i første omgang så daa melder jeg meg ut.. :/
Det var leit å høre! ❤ Håper alt er bra med deg uansett årsak til avbrudd. ❤

Det er mange som har skrevet inn oppdateringer. Men listene har ikke blitt oppdatert siden 14.04. Blir denne bare oppdatert på faste dager? Eller skal den oppdateres fortløpende.

Det kan hende hun som oppdaterer er syk eller noe...?

Back
Topp