Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Gikk ikke nå heller... sett meg på venter på å komme i gang #4 IVF
Æsj så utrolig leit og kjedelig.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk ikke nå heller... sett meg på venter på å komme i gang #4 IVF
Våger meg på å si at jeg er gravid, etter fire positive tester Vet ikke helt termindato, men får det vel av klinikken på fredag, når jeg skal ringe dem med resultatet
Ok, fått vite litt forskjellig her og der. Blant annet at uttaksdag er 2+0. Uansett passer det ikke med datoen jeg fikk av klinikken, men spiller liten rolle. November er alle enige om, og jeg kunne egentlig ikke bry meg mindre om det er den ene eller andre dagenHvis du ikke allerede har fått vite det, så er du 2 uker når du setter eggløsnings sprøyten, og så 14 dager etter, som normalt sett er testdag er du 4 uker Da blir det litt lettere å beregne
Unnskyld at jeg spør, men hvor ser man om hva slags status man har? Er det liksom en liste et sted?
Takk!Hvis du går inn på toppen av side 1 på tråden du legger inn oppdattering på. Den lista blir kontinuerlig oppdatert
Avbrutt forsøk #4. Ble spontat gravid!
Negativt forsøk på meg
Ja det var kjempe kjedelig!!Ånei! Det var trist å høre...
Forsamtale 5. mai.
Endelig er det din tur! Godt å få en dato <3
Tiden kommer til å gå fort nå kos deg og lad opp
Håper det går bra med deg, og du som akkurat har fått time til forsamtale...Blir ikke noe IVF i første omgang så daa melder jeg meg ut.. :/
Blandet deg med Lykkeliten_86 jeg beklager! Men håper det går bra med deg allikevel!Blir ikke noe IVF i første omgang så daa melder jeg meg ut.. :/
Det var leit å høre! ❤ Håper alt er bra med deg uansett årsak til avbrudd. ❤Blir ikke noe IVF i første omgang så daa melder jeg meg ut.. :/