Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Det er mange som har skrevet inn oppdateringer. Men listene har ikke blitt oppdatert siden 14.04. Blir denne bare oppdatert på faste dager? Eller skal den oppdateres fortløpende.

Listen oppdaterer jeg hele tiden. :) Du må oppdatere første siden i tråden når du er på app, hvis ikke så ser listen lik ut som sist du var inne. Det gjelder alle lister/innlegg på BV.

For å oppdatere på iPad så må du dra siden nedover når du er på første siden i tråden. På Android trykker du på de tre prikkene i høyre hjørne og "Oppdater". :)

Listen oppdaterer jeg hele tiden. :) Du må oppdatere første siden i tråden når du er på app, hvis ikke så ser listen lik ut som sist du var inne. Det gjelder alle lister/innlegg på BV.

For å oppdatere på iPad så må du dra siden nedover når du er på første siden i tråden. På Android trykker du på de tre prikkene i høyre hjørne og "Oppdater". :)
Tusen takk for svar :) da lærte jeg noe nytt i dag også ;)

Termindato endret til norsk utregning (fra dansk), og er nå 11.11.15 :)
Også så mange flotte folk som er født i november! Heldiggris! :) :) :D Hilsen 14.11 :)

Også så mange flotte folk som er født i november! Heldiggris! :) :) :D Hilsen 14.11 :)
Hehe, jeg har tatt meg i å tenke slik. Hvem kjenner jeg som er født i november, og hvordan er de? :D Jeg gikk i klassen med en som er født 10.11 og en 11.11 i 9 år, og de er blitt bra damer :D Kjenner ingen gutter :)

Hehe, jeg har tatt meg i å tenke slik. Hvem kjenner jeg som er født i november, og hvordan er de? :D Jeg gikk i klassen med en som er født 10.11 og en 11.11 i 9 år, og de er blitt bra damer :D Kjenner ingen gutter :)
Jeg kjenner 2 menn som er født i november og de er kanonbra begge to. Smarte menn med bra jobber. Hehe:)

Ooh og jeg også!!! :D Hilsen 08.11 :D :D november er en fin magisk måned ;)

Og her! 25.11 her ;)

Kan ta meg av ruger, ble ikke ønsket resultat her. Så hører vel til venter på å komme igang, igjen.

:( :(

Jeg har pleid å sette de som ikke klarer det på "Det gikk ikke denne gangen", og så flytte til "venter på å komme i gang" når man har fått planene for neste forsøk, men jeg kan sette deg rett på "venter" hvis du vil det?

Håper du får dratt på ferie nå. ♡

Kan godt henge litt på gikk ikke denne gangen. Håper det blir ferie, trenger det. :-)

Da kan du ta meg av listen som venter. Velger å utsette FER til juni evt august

Ta deg av listen eller endre til august? De fleste av oss som står på venter skal ikke i gang før til høsten. :)

Ta deg av listen eller endre til august? De fleste av oss som står på venter skal ikke i gang før til høsten. :)
Har ikke fått svar om det er plass i juni ennå.. Tenker å gå ned litt i vekt før neste frys.. Samt ta en sydentur ;)

Har ikke fått svar om det er plass i juni ennå.. Tenker å gå ned litt i vekt før neste frys.. Samt ta en sydentur ;)

Sydentur høres ikke feil ut det. ;) Det tror jeg vi skal booke etter forsamtalen neste uke (regner ikke med vi får starte før august-oktober en gang, men tør ikke bestille tur før jeg har vært på forsamtalen).

Skal jeg bare la deg stå på venter med FER uten måned bak? Så kan du bare stå der frem til du vet noe mer. Eller vil du av listen? :)

Sydentur høres ikke feil ut det. ;) Det tror jeg vi skal booke etter forsamtalen neste uke (regner ikke med vi får starte før august-oktober en gang, men tør ikke bestille tur før jeg har vært på forsamtalen).

Skal jeg bare la deg stå på venter med FER uten måned bak? Så kan du bare stå der frem til du vet noe mer. Eller vil du av listen? :)
Du kan godt la med stå :) så fyller vi på med mnd når jeg vet ;)

Du kan godt la med stå :) så fyller vi på med mnd når jeg vet ;)

:D Perfekt! Lykke til med vektnedgang dersom det ikke blir forsøk nå i juni. :)

Tja si det, det føles jo som andre siden vi kom hele veien bare at eggene ikke ble befruktet så der ble ikke noe innsett..

Du velger jo selv hva du vil kalle det altså, det er jo vår egen oversikt, ikke hva sykehuset teller. :) Jeg skriver det du vil jeg.

Back
Topp