Solsikke2016
Glad i forumet
Ca 12/1-16Jippi!!! Termin da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 12/1-16Jippi!!! Termin da?
Ruger på et flott 8 delt egg ❤ #1 IVF - Ullevål
Så kjekt Krysser fingrene for deg
Ok. BeklagerPrøv å kommentere i denne tråden og ikke i selve status-tråden.
Egentlig 2-3 juni, Meeeen det blir ikke aktuelt heheNår er TD?
Ok. Beklager
Det skjønner jeg veldig godt Bare meg som er litt grønn på dette heheIkke behov for å beklage altså. Bare enklere for meg å ha oversikt over hva jeg skal oppdatere i tråden.
Egentlig 2-3 juni, Meeeen det blir ikke aktuelt hehe
Så forferdelig trist Solsikke klem til deg!Må flyttes til gikk ikke. SA 11.5.
Takk. Dette var min 3 SA. Synes det holder nå.Så forferdelig trist Solsikke klem til deg!
Må flyttes til gikk ikke. SA 11.5.
Neiiii!! Så utrolig trist Sender deg mange klemmerMå flyttes til gikk ikke. SA 11.5.
Huff, uflaksen bør være oppbrukt nåTakk. Dette var min 3 SA. Synes det holder nå.
Har nå sluttet på medisinene ( etter at hcg onsd bekreftet sa mandag). Har dermed begynt å blø enda en gang...
Det merkelige var at selve SA ikke gjorde vondt. Det var ingen store smerter og kramper, bare en følelse av konstant trykk nederst i magen. Blødde masse i kun en dag, alt kom ut og så var det over. Kun bittelitt spotting dagen etter.
Sluttet med progynova og etter 2 dager (igår) kom nok en blødning. DEN gjorde vondt. Måtte ta 2 gram paracet.
Jeg kan derfor avkrefte at alle SA inkluderer mye smerter og kramper. Jeg hadde mindre vondt denne SA enn med mensen.
Må flyttes til gikk ikke. SA 11.5.
Jeg kan flyttes til gravid Etter 1. IVF ved UNN.
Å, ja, ups 28. januar er dagenTermindato?
TD er 4.6 ikke 2.6
Det går braHaha..Beklager.
Hva er det?Noen som er phungfolk her?!