Solsikke2016
Glad i forumet
Ca 12/1-16Jippi!!!Termin da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 12/1-16Jippi!!!Termin da?
Så kjektKrysser fingrene for deg
![]()
Ok. BeklagerPrøv å kommentere i denne tråden og ikke i selve status-tråden.![]()
![]()
Egentlig 2-3 juni, Meeeen det blir ikke aktuelt heheNår er TD?![]()
Ok. Beklager![]()
Det skjønner jeg veldig godtIkke behov for å beklage altså. Bare enklere for meg å ha oversikt over hva jeg skal oppdatere i tråden.![]()
Egentlig 2-3 juni, Meeeen det blir ikke aktuelt hehe![]()
Så forferdelig trist SolsikkeMå flyttes til gikk ikke. SA 11.5.![]()
Takk. Dette var min 3 SA. Synes det holder nå.Så forferdelig trist Solsikkeklem til deg!
Må flyttes til gikk ikke. SA 11.5.![]()
Neiiii!!Må flyttes til gikk ikke. SA 11.5.![]()
Huff, uflaksen bør være oppbrukt nåTakk. Dette var min 3 SA. Synes det holder nå.
Har nå sluttet på medisinene ( etter at hcg onsd bekreftet sa mandag). Har dermed begynt å blø enda en gang...
Det merkelige var at selve SA ikke gjorde vondt. Det var ingen store smerter og kramper, bare en følelse av konstant trykk nederst i magen. Blødde masse i kun en dag, alt kom ut og så var det over. Kun bittelitt spotting dagen etter.
Sluttet med progynova og etter 2 dager (igår) kom nok en blødning. DEN gjorde vondt. Måtte ta 2 gram paracet.
Jeg kan derfor avkrefte at alle SA inkluderer mye smerter og kramper. Jeg hadde mindre vondt denne SA enn med mensen.
Må flyttes til gikk ikke. SA 11.5.![]()
Det går braHaha..Beklager.![]()
Hva er det?Noen som er phungfolk her?!