Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Krepsen89 ivf#1 - satt inn 1 perfekt blastocyst 26.5. Td. 9/6.

Herlig!! :D
Denne skal sitte som ett skudd og ikke komme ut igjen før om 9 mnd, da som en liten vakker prins eller prinsesse :)

D gikk ikke denne gangen :( forventer ny egguthenting i oktober..

Nei nei nei..! :( Dette var triste nyheter. Glad du reiser deg opp igjen og ser fremover mot nytt forsøk. Så håper jeg du klarer å fokusere på en god og lykkelig sommer med mannen din i mellomtiden <3

Herlig!! :D
Denne skal sitte som ett skudd og ikke komme ut igjen før om 9 mnd, da som en liten vakker prins eller prinsesse :)

Dette hadde ikke jeg fått med meg :p hadde aldri skjønt hva denne tråden ble brukt til! Men ja! :D denne spiren skal sitte helt til valentinsdagen i 2016 - da har jeg nemlig termin ;)

Avbrutt forsøk, frys etter sommerferien. Vet ikke helt hvor det passer å sette meg opp da?

Du kan velge selv om jeg skal sette deg på at det ikke gikk eller om jeg skal sette deg opp på venter på å komme i gang.

Venter på å komme igang da kanskje. Jeg har jo ikke gjennomført et negativt forsøk :)

Ok. :)

Jeg er spent på hvordan det har gått med eggene dine, men det har du ikke fått vite enda? :)

1.IVF, det gikk ikke denne gang. Nytt forsøk etter sommeren. Da blir det ICSI grunnet bare ett befruktet egg denne runden.

Kan du lage et nicknavn så jeg kan føre deg opp på listen? Det blir så vanskelig å holde oversikten med de Bkno-numrene. :)

Så kjedelig at det ikke gikk, håper ICSI gir bedre resultat.

Back
Topp