Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Alita- ruger på 2-- TD 6/2

Oppdatering av status kan gjerne skrives i selve statustråden, det er eventuelle kommentarer til andres oppdateringer som gjerne kan være her. :) (Du trenger ikke å skrive nytt innlegg nå, for nå oppdaterer jeg dette. :D) Lykke til som ruger! ♡
 
Oppdatering av status kan gjerne skrives i selve statustråden, det er eventuelle kommentarer til andres oppdateringer som gjerne kan være her. :) (Du trenger ikke å skrive nytt innlegg nå, for nå oppdaterer jeg dette. :D) Lykke til som ruger! ♡
Å, ok da skjønner jeg :)
Tusen takk, det føles bra denne gangen!
 
Jeg misforstod dette med tidspunkt for nesespray så jeg starter nok ikke 8 mars likevel.
Så inntill jeg vet mer så er det bare:

#1 ICSI Riksen

Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå for deg. :)
 
Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå for deg. :)

Takk! :) Veldig spent selv og. Nervepirrende altså. Tenk om vi sitter med en liten prins eller prinsesse om ett års tid :)

Gleder meg til å følge med på deg også. Vi har jo vært her en stund begge to. Håper vi kommer i mål snart altså.
 
Takk! :) Veldig spent selv og. Nervepirrende altså. Tenk om vi sitter med en liten prins eller prinsesse om ett års tid :)

Gleder meg til å følge med på deg også. Vi har jo vært her en stund begge to. Håper vi kommer i mål snart altså.

Det hadde vært helt fantastisk om assistert kan være løsningen for at vi kan få babyene vi har ventet på. ♥ :D
 
Kan legge til Stork Klink over listen for klinikker i Danmark :)
 
Flott at du tok ansvar for dette Lykkeliten_86. Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom og oppdatert lista i det siste.. :(
Ønsker alle damer lykke til med prøvinga, så kommer jeg til å prøve følge med dere innimellom for å heie på dere :) :Heartbigred
 
Flott at du tok ansvar for dette Lykkeliten_86. Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom og oppdatert lista i det siste.. :(
Ønsker alle damer lykke til med prøvinga, så kommer jeg til å prøve følge med dere innimellom for å heie på dere :) :Heartbigred

Takk! Lykke til med den lille!! :)
 
Flott at du tok ansvar for dette Lykkeliten_86. Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom og oppdatert lista i det siste.. :(
Ønsker alle damer lykke til med prøvinga, så kommer jeg til å prøve følge med dere innimellom for å heie på dere :) :Heartbigred

Jeg regnet med det var greit siden jeg skjønte at du har hendene fulle med andre ting. ♥ Kos deg masse! :)
 
Back
Topp