Uttak 10/10![]()
Gøy med planlagt uttak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uttak 10/10![]()
#2IVF - venter på oppstart - Ullevål
Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.
18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma
18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma

Har ingen ord som hjelper.. Vil bare sende over en god klem❤❤Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.
Sprayer fra i dagarrester meg om det er feil å si ifra om det
![]()
Da er du i gang med stimuleringen og kan selvfølgelig oppdatere.Det er oppdateringer om ting som skal skje frem i tid (planlagt uttak, planlagt innsett, planlagt stimulering) som ikke skal med.
Du kan f.eks. oppdatere på nytt når du er i gang med sprøyter og så når du er ruger med gullegget.
![]()
OkEndelig i gang igjen
![]()
Ja, endelig. Og nå skal det være din tur! ❤
Lykke til poppi. Krysser fingrene for degTusen takk ❤ Ja krysser fingrene for det![]()
Lykke til poppi. Krysser fingrene for deg![]()
IVF #1 Porsgrunn. Ul til fredag
Så spennende med UL, men fint om du kun oppdaterer dersom jeg skal endre noe på din aktuelle status. Alle andre hendelser i forsøket kan du kommentere f.eks. i denne tråden.![]()
Tvitvi... måtte det gå veien for dere denne gangen <3
Positiv test i dag, 4 dager før TD, 2 dager før ikm![]()
Vår andre ivf-jente kom 24.11.16, ti dager før termin.8 år etter at vi begynte å prøve er familien nå komplett.