Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er gravid 4+1 idagIVF innsett uttak 16 juni
Statusoppdateringer skal i statustråden, i denne tråden her kan man kommentere andre sine oppdateringer eller komme med ytterligere oppdateringer om seg selv enn det som skal stå i statustråden. Jeg følger ikke med på denne tråden med tanke på å oppdatere i statustråden. Hva er din termindato?Jeg er gravid 4+1 idag
Så utrolig flott at denne tråden oppdateres og holdes styr på! Kjempeflott Lykkeliten_86!! (er du prøver igjen forresten?)
Uff, føler med deg[emoji20] samme her[emoji20]
Minner om at kommentarer til statusoppdateringer skal taes over i denne tråden. [emoji173]
Stemmer det, beklager[emoji5] hvordan quoter man fra den ene tråden til den andre!?
Uff, samme til deg, er så utrolig kjipt :-( Er så lei av hormoner og sykehus og prøving og styr nå
Ruger på to gullegg [emoji256]
27/9 [emoji256]Hva er testdatoen din? [emoji4]
Uttak mandag 02.10.17
Innsett 04.10.17
Testedag 18.10.17
Og der var jeg visst gravid også ser det ut som
mfl3 - #2 FER - innsett av blasto i dag, 20.11 - St.Olavs
Gratulerer! [emoji16] Hva er termin? [emoji4]
Fått testdato 4.desemberHva er testdatoen din? [emoji4]
Gravid! Positiv digital i kveld 9 dpo![emoji813]red Så håper jeg det blir terminspire denne gangen..
Takk 15.august om det er 1, 25.juli om det blir tvillinger. Men det er ifølge terminkalkulator. Har ikke meldt inn til klinikken endaGratulerer!
Hva er termin?
Takk 15.august om det er 1, 25.juli om det blir tvillinger. Men det er ifølge terminkalkulator. Har ikke meldt inn til klinikken enda