Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Satte inn et perfekt åttedelt embryo i går
Hva er testdato?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satte inn et perfekt åttedelt embryo i går
12.desemberHva er testdato?
Ting har stoppet opp, venter på blødningene for å komme igang igjen med fer #3..
Positiv test, termin i slutten av august. Nesten så jeg ikke tør å skrive det her [emoji14]
Må nesten høre m Porsgrunn,men skriv 28 aug, hadde uttak 2. Des.Hva er termin?
Bare fjern meg fra liste... Negativ test igjen og vet ikke når (eller om) jeg makter nytt innsett..
Positiv test 25.12
Bare fjern meg fra liste... Negativ test igjen og vet ikke når (eller om) jeg makter nytt innsett..
Gratulerer. Hva er termin?
Skal starte på spray den 23 jan[emoji2] foreløbig egg uttak i uke 10[emoji4] porsgrunn[emoji2]
Så spennende! Det er fint om du oppdaterer med det du holder på med, når du faktisk er i gang, siden det kan skje ting underveis så slipper jeg å følge med på hva som skjer av endringer. Så jeg kan sette deg opp på "Vente på å komme i gang" og så kan du skrive 23. januar på nytt i tråden, "I gang med nesespray fra i dag."
Og for at det skal bli lettere for meg å skille alle fra hverandre er det fint om du lager deg et brukernavn: et nick. Se her hvordan du lager ett eget nick
Ja det skal jeg gjøre[emoji4] Skal oppdatere inne her da?[emoji2]
Skal logge meg på en data å få ordnet ett nick[emoji106]
1 FER - ruger
7. Februar ,Hva er testdatoen din?
Hei!
Jeg er ny i gamet, og ser at det skrives nesten i koder her
Tar Bemfola og Ceritide - UL fra fredag for å sjekke egg!
Første IVF-forsøk!
lille_my83- # 3 IVF - St. Olavs- spray fra 10. Mars
Ruger på en 9delt celleklump[emoji173] #3 ICSI, Porsgrunn
Ruger nå
VictoriaH, #2 IVF, Porsgrunn