Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Skal starte på spray den 23 jan[emoji2] foreløbig egg uttak i uke 10[emoji4] porsgrunn[emoji2]

Så spennende! Det er fint om du oppdaterer med det du holder på med, når du faktisk er i gang, siden det kan skje ting underveis så slipper jeg å følge med på hva som skjer av endringer. :) Så jeg kan sette deg opp på "Vente på å komme i gang" og så kan du skrive 23. januar på nytt i tråden, "I gang med nesespray fra i dag."

Og for at det skal bli lettere for meg å skille alle fra hverandre er det fint om du lager deg et brukernavn: et nick. Se her hvordan du lager ett eget nick
 
Så spennende! Det er fint om du oppdaterer med det du holder på med, når du faktisk er i gang, siden det kan skje ting underveis så slipper jeg å følge med på hva som skjer av endringer. :) Så jeg kan sette deg opp på "Vente på å komme i gang" og så kan du skrive 23. januar på nytt i tråden, "I gang med nesespray fra i dag."

Og for at det skal bli lettere for meg å skille alle fra hverandre er det fint om du lager deg et brukernavn: et nick. Se her hvordan du lager ett eget nick

Ja det skal jeg gjøre[emoji4] Skal oppdatere inne her da?[emoji2]
Skal logge meg på en data å få ordnet ett nick[emoji106]
 
Ja det skal jeg gjøre[emoji4] Skal oppdatere inne her da?[emoji2]
Skal logge meg på en data å få ordnet ett nick[emoji106]

Oppdateringer som gjør at jeg skal endre noe på status tar du i statustråden. Kommentarer rundt statuser tar man i denne tråden. :)
 
Begynte på progynova for 2 uker siden og skal sette inne fryseforsøk i morgen om embryoet tåler opptining...
#1 fer - Ullevål.
 
Hei!

Jeg er ny i gamet, og ser at det skrives nesten i koder her :)

Tar Bemfola og Ceritide - UL fra fredag for å sjekke egg!

Første IVF-forsøk!

I andre innlegget i Statustråden så er det oversikt over forkortelsene som brukes her inne. :) Lykke til!
 
lille_my83- # 3 IVF - St. Olavs- spray fra 10. Mars

Lykke til med forsøket! Det er fint om du kun oppdaterer det du er i gang med, og ikke datoer frem i tid. Så blir tråden ryddigere og enklere for meg å oppdatere. Om du venter på å komme i gang kan du skrive "oppstart i mars", men jeg skriver ikke datoer frem i tid på forsøk siden det kan skje endringer med forsøk underveis. (Kun dato frem i tid på termin og forsamtale. [emoji4])
 
Back
Topp