Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Klem til deg
Bruk denne tråden til å kommentere innlegg i statustråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem til deg
Bruk denne tråden til å kommentere innlegg i statustråden.
Beklager
Caya IVF#1 Ruger på gullegget☺
Helt ny på babyen. .
Flytter du meg over til "stimulerer" Lykkeliten?
Takk Også skal vi ha ICSI i stedet for IVF. *masekoppen*Jøss, det var veldig rart, trodde jeg gjorde det da jeg leste kommentaren din første gang. Sorry! Ordnet nå!
Takk Også skal vi ha ICSI i stedet for IVF. *masekoppen*
da er jeg igang med nytt fersk forsøk.. holder på å stimulere med synarela, sprøytestart 17aug, UL kontroll 26aug
dette er søsken forsøk ICSI nr 2
Nesespray fra 22. aug - Porsgrunn
Det er fint om du venter med å oppdatere til du faktisk er i gang, slik at det til enhver tid er de som er i gang som er under "Stimulerer". Masse lykke til med forsøket!
17.08.16 Ruger på gullegget
#1 FER Porsgrunn
Hva er testdatoen din?
Gratulerer
UL i dag viste at eggene ikke var helt modne nok.. Egguthenting onsdag.
Ok. Jeg er ikke med i den statustråden.. er ny her inneDersom du ikke skal endre status kan du bruke denne tråden for å oppdatere om f.eks. UL osv. I statustråden kan du vente med å oppdatere til det har skjedd en endring.
Ok. Jeg er ikke med i den statustråden.. er ny her inne
Håper jeg kan sette meg opp som reger på fredag.
TakkDa kan jeg sette deg opp i listen nå, der du hører til per i dag, er du under stimulerer da? Noe informasjon du vil ha med? (Hvilket nummer på forsøk det er, hvilken klinikk, om det er ICSI, IVF, FER, hva du stimulerer med nå osv.) På fredag kan du forhåpentligvis oppdaterer om antall egg du har satt inn og hvilken dato som er din testdato.