Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Flytter du meg over til "stimulerer" Lykkeliten? :)
 
Flytter du meg over til "stimulerer" Lykkeliten? :)

Jøss, det var veldig rart, trodde jeg gjorde det da jeg leste kommentaren din første gang. Sorry! Ordnet nå! :)
 
Jøss, det var veldig rart, trodde jeg gjorde det da jeg leste kommentaren din første gang. Sorry! Ordnet nå! :)
Takk :) Også skal vi ha ICSI i stedet for IVF. *masekoppen* :p
 
da er jeg igang med nytt fersk forsøk.. holder på å stimulere med synarela, sprøytestart 17aug, UL kontroll 26aug
dette er søsken forsøk ICSI nr 2

Det er fint om du bare oppdaterer om det du faktisk er i gang med, og så venter med ny oppdatering til du er i gang med neste trinn. For eksempel ny oppdatering 17. august. :) Lykke til med forsøket!
 
Nesespray fra 22. aug - Porsgrunn

Det er fint om du venter med å oppdatere til du faktisk er i gang, slik at det til enhver tid er de som er i gang som er under "Stimulerer". :) Masse lykke til med forsøket!
 
Det er fint om du venter med å oppdatere til du faktisk er i gang, slik at det til enhver tid er de som er i gang som er under "Stimulerer". :) Masse lykke til med forsøket!

Okai! :) Takk
 
UL i dag viste at eggene ikke var helt modne nok.. Egguthenting onsdag.

Dersom du ikke skal endre status kan du bruke denne tråden for å oppdatere om f.eks. UL osv. I statustråden kan du vente med å oppdatere til det har skjedd en endring. :)
 
Dersom du ikke skal endre status kan du bruke denne tråden for å oppdatere om f.eks. UL osv. I statustråden kan du vente med å oppdatere til det har skjedd en endring. :)
Ok. Jeg er ikke med i den statustråden.. er ny her inne :)
Håper jeg kan sette meg opp som reger på fredag.
 
Ok. Jeg er ikke med i den statustråden.. er ny her inne :)
Håper jeg kan sette meg opp som reger på fredag.

Da kan jeg sette deg opp i listen nå, der du hører til per i dag, er du under stimulerer da? Noe informasjon du vil ha med? (Hvilket nummer på forsøk det er, hvilken klinikk, om det er ICSI, IVF, FER, hva du stimulerer med nå osv.) På fredag kan du forhåpentligvis oppdaterer om antall egg du har satt inn og hvilken dato som er din testdato. :)
 
Da kan jeg sette deg opp i listen nå, der du hører til per i dag, er du under stimulerer da? Noe informasjon du vil ha med? (Hvilket nummer på forsøk det er, hvilken klinikk, om det er ICSI, IVF, FER, hva du stimulerer med nå osv.) På fredag kan du forhåpentligvis oppdaterer om antall egg du har satt inn og hvilken dato som er din testdato. :)
Takk :)
1 forsøk ICSI Klinikk Hausken.

Du kan vente til fredag evt med å sette opp.. Akkurat nå er jeg ferdig med medisiner..:)
 
Back
Topp