Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Klaffa på første søskenforsøk Foreløpig termin 20 Januar

Gratulerer! :)

Jeg har deg ikke på listen fra før av. Er det noe mer informasjon om forsøket du vil ha med? IVF? ICSI? FER? Hvilken klinikk? Antall egg som ble satt inn? :)

IVF i Porsgrunn

Startet på spray 10.mai, starter på menopur 25.mai første UL 3.juni #Icsi 3 Hausken.

Jeg skriver kun det du er i gang med, siden det alltid kan dukke opp endringer underveis i forsøk, så datoer frem i tid gjør jeg ingenting med. :) Oppdater meg underveis, så oppdaterer jeg i listen. Masse lykke til med forsøket! :)

3 fersk forsøk, fertilitetssenteret, startet på spray 26/4. Oppstart sprøyter 12/5. stimulerer. Estimert uttak 27/5

IVF eller ICSI? :)

Jeg skriver kun det du er i gang med, siden det alltid kan dukke opp endringer underveis i forsøk, så datoer frem i tid og tilbake i tid gjør jeg ingenting med. :) Oppdater meg underveis med akkurat det du er i gang med, så oppdaterer jeg i listen. Masse lykke til med forsøket! :)

IVF eller ICSI? :)

Jeg skriver kun det du er i gang med, siden det alltid kan dukke opp endringer underveis i forsøk, så datoer frem i tid og tilbake i tid gjør jeg ingenting med. :) Oppdater meg underveis med akkurat det du er i gang med, så oppdaterer jeg i listen. Masse lykke til med forsøket! :)

Det er planlagt icsi på halvparten av eggene, ivf på den andre halvparten. Avhenger litt av prøven til mannen :)

Forsamtalen i Porsgrunn gjennomført. Fikk medisineringsplan. Hentet medisinene på apoteket.

Dårlig på å oppdatere her, men ruger på gullegget ❤️ nå og bare gleder meg til å teste om noe som føles som en evighet!

Når er testdato? Fint om du kun skriver kort info til meg i statustråden, f.eks. "Ruger på 1 egg, testdato 8. juni". All annen info kan du skrive her i kommentartråden. :)

Litendrøm - #3 (1) FER - St. Olavs

Dette står allerede på "Venter på å komme i gang". Du har også med "juni". Er det noe nytt du vil ha med i tillegg?

Tusen takk :)
Er ikkje riktig sikker på hvordan jeg regner ut datoen, men tror det blir i begynnelsen på mars.

Ok. Oppdater i statustråden når du har fått termindato du. :)

Back
Topp