Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Har tatt det selv. Det gikk så fint :) Fikk med meg smertestillende hjem, så etter noen dager var jeg like fin.
Har tatt det før selv i forbindelse med exu. Så vet hva jeg går til. Håper virkelig ikke at de finner endometriose.

Har tatt det før selv i forbindelse med exu. Så vet hva jeg går til. Håper virkelig ikke at de finner endometriose.

Det håper ikke jeg heller<3 Sikkert ingen trøst, men de trodde jeg muligens hadde det... Det hadde jeg ikke.

Så frustrerende :(
Ja, utrolig. Og de vil at jeg prøver ny runde i naturlig syklus fordi jeg reagerer masse på progynova. Sa at kroppen min er punktlig og at det sikkert skjer neste måned også

Jeg har skrevet feil testdato. Testdato er 26.01, men fikk positiv test den 17.01, så hvis dem holder så kan jeg flytte over på gravid - termin 29.01:)

Gratulerer!!! :)

Termin 29. januar kan ikke være riktig, så lenge (eller kort) skal du vel ikke gå gravid. :p Skulle det stå 29.10?

Har dere fått dato? Vi har hatt vårt første AID på Hausken. Nysgjerrig på andre som har gjennomgått det samme:)

Om du har kommentarer eller spørsmål til Statusoppdateringstråden skal det taes i denne tråden. Statusoppdateringstråden er kun til statusoppdateringer. :) Du kan lese reglene for tråden i hovedinnlegget.

Du kan kommentere fra tråden ved å trykke quote/svar og så kopiere quoten over hit. Slik jeg har gjort med ditt spørsmål nå.

Stimulerer kort protokoll. St.olavs ul tirsdag, veldig spent siden jeg hadde lang protokoll sist med mislykket forsøk.

venter fortsat på time til st.olavs.

Du står på listen. Gi kun beskjed i Statustråden når du er i gang med noe nytt, jeg endrer ikke før man er i gang med noe. :)

Oppdaterer man til stimulerer når man har startet på progynova? :)

Gått på testesmell? Venter på en dose tester i posten, kommer sikkert i morgen.
Yes har det :) uff umulig å vent når man har tester klart i skuffa som rope på dæ :)
45102b96470404e6d2138a495ae8b274

Back
Topp