Har tatt det før selv i forbindelse med exu. Så vet hva jeg går til. Håper virkelig ikke at de finner endometriose.Har tatt det selv. Det gikk så fint Fikk med meg smertestillende hjem, så etter noen dager var jeg like fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt det før selv i forbindelse med exu. Så vet hva jeg går til. Håper virkelig ikke at de finner endometriose.Har tatt det selv. Det gikk så fint Fikk med meg smertestillende hjem, så etter noen dager var jeg like fin.
Har tatt det før selv i forbindelse med exu. Så vet hva jeg går til. Håper virkelig ikke at de finner endometriose.
Litt trøst er det.Det håper ikke jeg heller<3 Sikkert ingen trøst, men de trodde jeg muligens hadde det... Det hadde jeg ikke.
Forsøket i januar ble avbrutt pga helg. Nytt forsøk i februar.
Ja, utrolig. Og de vil at jeg prøver ny runde i naturlig syklus fordi jeg reagerer masse på progynova. Sa at kroppen min er punktlig og at det sikkert skjer neste måned ogsåSå frustrerende
Drømmer89 - #1 IVF - Ullevål - ruger på 1 egg. (Gullegget?)
Den er egentlig 28.01, men jeg kommer til å teste rugedag 10 og 15 (17.01 og 22.01)Hva er testdatoen din?
Jeg har skrevet feil testdato. Testdato er 26.01, men fikk positiv test den 17.01, så hvis dem holder så kan jeg flytte over på gravid - termin 29.01
Haha nei skal stå 29 septemberGratulerer!!!
Termin 29. januar kan ikke være riktig, så lenge (eller kort) skal du vel ikke gå gravid. Skulle det stå 29.10?
Haha nei skal stå 29 september
Har dere fått dato? Vi har hatt vårt første AID på Hausken. Nysgjerrig på andre som har gjennomgått det samme
20.10 tror jeg!
Hva er termin?
venter fortsat på time til st.olavs.
Har glemt å oppdatere! Gravid teller ned til 7-ukerskontroll nå. Termin 21.oktober!
Samme testdato som megTestdato 3. Mars. #2.IVF
Gått på testesmell? Venter på en dose tester i posten, kommer sikkert i morgen.Samme testdato som meg
Yes har det uff umulig å vent når man har tester klart i skuffa som rope på dæGått på testesmell? Venter på en dose tester i posten, kommer sikkert i morgen.