Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Yes har det :) uff umulig å vent når man har tester klart i skuffa som rope på dæ :)
45102b96470404e6d2138a495ae8b274
Oioi! Den ser jo lovende ut! Eggløsningssprøyta er ute av kroppen? Sist gang satt den i i nesten fjorten dager hos meg, huff...

Oioi! Den ser jo lovende ut! Eggløsningssprøyta er ute av kroppen? Sist gang satt den i i nesten fjorten dager hos meg, huff...
Var fryseforsøk så ingen el sprøyte :)

Ble gravid, men har dessverre hatt en spontanabort. :(

Uff! Føler virkelig med deg! Det er den værste følelsen på jord :(
Samme skjedde meg i oktober i fjor.
Sender deg massevis av trøsteklemmer <3

Uff! Føler virkelig med deg! Det er den værste følelsen på jord :(
Samme skjedde meg i oktober i fjor.
Sender deg massevis av trøsteklemmer <3
Helt forferdelig.. Syntes det går litt bedre for hver dag som går, men det skal ikke mye til før jeg blir minnet på det! :(
Hvor lenge måtte du vente før neste forsøk? Sikkert veldig individuelt med tanke på formen..

Helt forferdelig.. Syntes det går litt bedre for hver dag som går, men det skal ikke mye til før jeg blir minnet på det! :(
Hvor lenge måtte du vente før neste forsøk? Sikkert veldig individuelt med tanke på formen..
Mistet 4+4 i ett fryseforsøk. Fikk prøve igjen ved neste mens faktisk.

Nå venter jeg på nytt ferskforsøk i mai.

Det ble litt bedre etterhvert som tiden gikk. Men så hadde en kollega på jobb tydeligvis blitt gravid samtidig som meg, så nå "følger" jeg hennes svangerskap som også kunne vært mitt og det er skikkelig dritt :( Magen hennes vokser og vokser og jeg er tilbake på start.

Men, jeg ble jo gravid og vil alltid bære det lille nurket i hjertet mitt.
Og bare det at vi har klart å bli gravide er bevis på at vi har store muligheter for å klare det igjen :)

Tenker på deg og håper du ikke må vente altfor lenge på neste forsøk <3

Mistet 4+4 i ett fryseforsøk. Fikk prøve igjen ved neste mens faktisk.

Nå venter jeg på nytt ferskforsøk i mai.

Det ble litt bedre etterhvert som tiden gikk. Men så hadde en kollega på jobb tydeligvis blitt gravid samtidig som meg, så nå "følger" jeg hennes svangerskap som også kunne vært mitt og det er skikkelig dritt :( Magen hennes vokser og vokser og jeg er tilbake på start.

Men, jeg ble jo gravid og vil alltid bære det lille nurket i hjertet mitt.
Og bare det at vi har klart å bli gravide er bevis på at vi har store muligheter for å klare det igjen :)

Tenker på deg og håper du ikke må vente altfor lenge på neste forsøk <3
Fryseforsøk for min del også.. Jeg måtte ha utskrapning og må kanskje vente lenger! Jeg får høre med klinikken min.
Kjenner meg godt igjen angående kollegaen din, faktisk helt det samme ved min jobb. :( To dager etter spontanaborten ble jeg også tante til en liten gutt. Sorg og glede om hverandre.

Skjønner godt at du vil bære din lille i ditt hjerte, det vil jeg også gjøre. Heldigvis har jeg ei jente på 4 år som ble til ved hjelp av icsi. Veldig takknemlig for å ha henne i livet mitt. ❤️
Jeg håper så inderlig at du vil lykkes ved neste forsøk, jeg skal følge deg i dagboken din. :)

1 sprøyte med Gonal F (75 iE) satt... ringe hausken i morgen og få time til ul om ca 10 dager (blir vel den 12)

usikker på om det var denne tråden eller den andre jeg skulle skrive i men skriver det her også.
Stimulerer med Gonal F 75 iE #AiH Hausken Bergen

I selve statustråden så skriver du det jeg må vite for å oppdatere listen. Her i kommentartråden kan man skrive alt ekstra, altså enten om du vil oppdatere litt mer om eget forsøk, eller om du vil kommentere det noen andre går gjennom (blitt gravid, startet nytt forsøk osv). :) F.eks. så skal ikke kontroller med i statusoppdateringstråden, så da kan man skrive om dem her istedenfor om man har lyst til det. Eller om sprøytedosen endres.

Om man vil kommentere kan man gjøre sånn som jeg gjorde nå, kopiere innlegget fra statusoppdateringstråden og så lime det inn i kommentarfeltet her i kommentartråden. Så får jeg kommentert din oppdatering. :)

Og jeg følger ikke med på oppdateringer i kommentartråden, så det kommer ikke med i statusoppdateringstråden.

I selve statustråden så skriver du det jeg må vite for å oppdatere listen. Her i kommentartråden kan man skrive alt ekstra, altså enten om du vil oppdatere litt mer om eget forsøk, eller om du vil kommentere det noen andre går gjennom (blitt gravid, startet nytt forsøk osv). :) F.eks. så skal ikke kontroller med i statusoppdateringstråden, så da kan man skrive om dem her istedenfor om man har lyst til det. Eller om sprøytedosen endres.

Om man vil kommentere kan man gjøre sånn som jeg gjorde nå, kopiere innlegget fra statusoppdateringstråden og så lime det inn i kommentarfeltet her i kommentartråden. Så får jeg kommentert din oppdatering. :)

Og jeg følger ikke med på oppdateringer i kommentartråden, så det kommer ikke med i statusoppdateringstråden.
Da ble jeg straks litt mer klok på begge trådene ;-)

Vi er igang igjen etter ett års pause fra forrige IVF forsøk som ble avbrutt. Denne gang er vi hos Hausken i Stavanger/Haugesund, og det er STOR forskjell fra offentlig! Har startet på primolut nå, ser om neste mens kommer av seg selv, så oppstart av spray i slutten av juni/beg av juli, evt primolut igjen 1. juli. Om alt går etter planen, så er det uttak uke 35!

Usikker på hva jeg skal kalle dette?

#1.1? IVF - Venter på oppstart juni/juli

Du kaller det egentlig hva du vil selv, men det er ikke noe system i listen utenom hele tall, så det er ikke noe system her inne med ".1"

Lykke til hvert fall! :)

Hei alle, Starter med # 1 ivf neste syklus. ( slutten av måned) Jeg vil bruke bemfola og orgalutran.
Så håper at alt gå bra denne gangen.

Jeg miste i desember - uke 20, og nå de sier at kanskje pga kort livmorhalsen (det er den første lege som faktisk ga meg en forklaring ).

Vet noen hvis jeg får behandling fra begynnelse hvis jeg blir gravid slik at jeg vil ikke føde prematur ?

Hei,

Statustråden er kun til statusoppdateringer. Der legger du inn beskjeder til meg når du er kommet videre i løypa og ønsker at jeg skal oppdatere hovedinnlegget, du kan lese første innlegget så ser du reglene for tråden.

All informasjon om deg og dine forsøk utenom dette må taes i andre tråder. Også spørsmål til andre her inne. Jeg foreslår at du lager en egen tråd om dette du lurer på nå. :)

Back
Topp