Emiliemor
Gift med forumet
Gratulere vår første ble satt inn 23.10.13 og er straks 16 mnd lykke til. Måtte spiren sitte helt til juli
Å, så herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere vår første ble satt inn 23.10.13 og er straks 16 mnd lykke til. Måtte spiren sitte helt til juli
Hurra!! Gratulerer!!
Gratulerer!!!!! Fantastisk!!! Juli er fiiiin!
Så utrolig leit...Det gikk ikke denne gangen heller.
Ja, enig! Lett skal det ikke være...Så utrolig leit...
Nei ikke for alleJa, enig! Lett skal det ikke være...
IVF- 1 innsetting- gravid- Sykehuset Telemark nå i Uke 32+3
7.01-16Hva er termindatoen?
Hei, det satt seg en liten vente-spire hos meg så blir ikke flere forsøk, og jeg har flyttet inn i juni-forumet
Hei, det satt seg en liten vente-spire hos meg så blir ikke flere forsøk, og jeg har flyttet inn i juni-forumet
Gratulerer så mye!!! ♥
Gratulerer så mye!!! ♥
Forsamtale på riksen i morgen 4 des.
Håper vi er i gang i jan/feb med første forsøk
Blir februar eller mars vi kommer i gang med første forsøk. Blir laproskopi for å sjekke om jeg har endometriose. Så vi kommer til å høre til Ullevål sa han vi var hos i dag.Vil bare si at mange her skriver at det er stort trykk på Riksen nå, men kanskje du får komme til Ullevål. Mulig det er bedre der Vi var på forsamtale i midten av juli, og fikk uttak i midten av november. Det var på riksen. Håper ikke du må vente like lenge, men ville bare si i fra
Blir februar eller mars vi kommer i gang med første forsøk. Blir laproskopi for å sjekke om jeg har endometriose. Så vi kommer til å høre til Ullevål sa han vi var hos i dag.
Helt greit det altså. Så nå er det bare å vente litt til før vi er i mål
Håper det. Skulle helst tatt lap i dag bare for å bli ferdig med detSå bra! Det går fort dit
Du må oppdatere i statustråden lykke til som rugerMin status kan endres fra stimulerer til ruger :-D Testdato 15/12 <3
Så at jeg skrev på feil sted rett etter at jeg hadde lagt ut, men det er jo ikke mulig å sletteDu må oppdatere i statustråden lykke til som ruger
Håper det. Skulle helst tatt lap i dag bare for å bli ferdig med det