Emiliemor
Gift med forumet
Gratulerevår første ble satt inn 23.10.13 og er straks 16 mnd
lykke til. Måtte spiren sitte helt til juli
![]()
Å, så herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerevår første ble satt inn 23.10.13 og er straks 16 mnd
lykke til. Måtte spiren sitte helt til juli
![]()
Gratulerer!!!!! Fantastisk!!! Juli er fiiiin!
Så utrolig leit...Det gikk ikke denne gangen heller.
Ja, enig! Lett skal det ikke være...Så utrolig leit...![]()
NeiJa, enig! Lett skal det ikke være...
IVF- 1 innsetting- gravid- Sykehuset Telemark nå i Uke 32+3
7.01-16Hva er termindatoen?![]()
Hei, det satt seg en liten vente-spire hos megså blir ikke flere forsøk, og jeg har flyttet inn i juni-forumet
![]()
Hei, det satt seg en liten vente-spire hos megså blir ikke flere forsøk, og jeg har flyttet inn i juni-forumet
![]()
Gratulerer så mye!!! ♥
Gratulerer så mye!!! ♥
Forsamtale på riksen i morgen 4 des.
Håper vi er i gang i jan/feb med første forsøk![]()
Blir februar eller mars vi kommer i gang med første forsøk. Blir laproskopi for å sjekke om jeg har endometriose. Så vi kommer til å høre til Ullevål sa han vi var hos i dag.Vil bare si at mange her skriver at det er stort trykk på Riksen nå, men kanskje du får komme til Ullevål. Mulig det er bedre derVi var på forsamtale i midten av juli, og fikk uttak i midten av november. Det var på riksen. Håper ikke du må vente like lenge, men ville bare si i fra
![]()
Blir februar eller mars vi kommer i gang med første forsøk. Blir laproskopi for å sjekke om jeg har endometriose. Så vi kommer til å høre til Ullevål sa han vi var hos i dag.
Helt greit det altså. Så nå er det bare å vente litt til før vi er i mål![]()
Håper det. Skulle helst tatt lap i dag bare for å bli ferdig med detSå bra! Det går fort dit![]()
Du må oppdatere i statustrådenMin status kan endres fra stimulerer til ruger :-D Testdato 15/12 <3
Så at jeg skrev på feil sted rett etter at jeg hadde lagt ut, men det er jo ikke mulig å sletteDu må oppdatere i statustrådenlykke til som ruger
Håper det. Skulle helst tatt lap i dag bare for å bli ferdig med det![]()