Det skal jeg gjøre tar vel ikke lange tiden for å få svar på det eller? Jeg tok ikke sist jeg var gravid
Jeg fikk svar dagen etter, men ser det er en del som tar den tidlig på dagen som får svaret samme dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøre tar vel ikke lange tiden for å få svar på det eller? Jeg tok ikke sist jeg var gravid
Jeg fikk svar dagen etter, men ser det er en del som tar den tidlig på dagen som får svaret samme dagen
Da skal jeg være der når det åpner☺ hehe siden det er stengt der på onsdag. Hva lå din på da?☺☺
Åj så høy☺ har du setti inn to? Jeg fikk sterk positiv første dag jeg testa, 6 dager etter innsett.
Testoman.no hehe
Uff, det var trist å høre..Det gikk ikke. Pause før neste og siste forsøk i det offentlige
Takk!Uff, det var trist å høre..
Sender en god klem!
Hva betyr PGD?venter på avtale om PGD IVF Karolinska i Sverige 2016
Jeg joiner deg på det med egenpleie før neste forsøk I går bestemte jeg meg for å begynne å trene igjen. Og jeg skal gjøre masse koselige ting sammen med sambo slik at vi ikke føler alt er dritt. Prøve å finne små og store gleder i hverdagenTakk!
Fikk tr dagen før testedato, så var egentlig klar over at det ikke kom til å gå. Nå skal jeg bruke tid på egenpleie før neste forsøk
Hva betyr PGD?
Velkommen til oss
Er det en grunn til at du skal ha prøverør i Sverige?
Ååå... Ja sånt gjør de vel ikke i Norge. Er du redd barnet skal arve en kjent sykdom eller er det sånn generell bekymring? Utrolig at det finnes muligheter og teknologi som kan oppdage sånt SÅ tidlig!PGD er DNA testing av embryo før det settes inn, sånn at en luker ut alvorlige sykdommer.
Ååå... Ja sånt gjør de vel ikke i Norge. Er du redd barnet skal arve en kjent sykdom eller er det sånn generell bekymring? Utrolig at det finnes muligheter og teknologi som kan oppdage sånt SÅ tidlig!
Oi, nå ble jeg litt satt ut. Forstår godt at dere velger den veien å gå selvom den er tøffere enn de flestes. Det må ha vært ett ufattelig tøft valg å måtte ta den aborten. Sånn sett så er det viktig at man i slike tilfeller får lov å sjekke embryo for sykdommer. Er veldig glad dere fikk godkjent hos nemnda og har 3 forsøk. Ønsker dere kommer i mål i 2016nei det gjøres ikke i Norge. Det er strenge regler i Norge, så vi har vært gjennom en nemd for å få avgjørelsen om at vi får 3 forsøk i 2016 av det offentlige. Det gjelder bare svært arvelige og alvorlige sykdommer. Jeg har et barn med spinal muskelatrofi og har tatt abort i uke 11+5 pga samme sykdommen, så det er en veldig tung vei å gå om en ikke nytter prøverør.
Men saksbehandlingen er ganske mye lengre enn om en får vanlig prøverør i Norge, så det tar lang tid, men for oss er det verdt det.
Veldig bra vi er flere! Jeg har falt snart et kg ned i vekt allerede, under en uke etter negativ test. Tror det er tydelig at medisinene tuller med kroppen!Jeg joiner deg på det med egenpleie før neste forsøk I går bestemte jeg meg for å begynne å trene igjen. Og jeg skal gjøre masse koselige ting sammen med sambo slik at vi ikke føler alt er dritt. Prøve å finne små og store gleder i hverdagen
Oi! 1 kg på 1 uke er jo ganske mye!Veldig bra vi er flere! Jeg har falt snart et kg ned i vekt allerede, under en uke etter negativ test. Tror det er tydelig at medisinene tuller med kroppen!
Venter på å komme igang på Ullevål
Ruger fra idag 30 okt , 1.ivf , 1 egg
Glemte visst å føre meg opp som ruger jeg, men ruger i alle fall: #2 FER Riksen.
02.11.15Testdato?