Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Jeg er gravid 4+1 idag
Statusoppdateringer skal i statustråden, i denne tråden her kan man kommentere andre sine oppdateringer eller komme med ytterligere oppdateringer om seg selv enn det som skal stå i statustråden. Jeg følger ikke med på denne tråden med tanke på å oppdatere i statustråden. Hva er din termindato? :)
 
Så utrolig flott at denne tråden oppdateres og holdes styr på! Kjempeflott Lykkeliten_86!! :D (er du prøver igjen forresten?)

Jeg har visst bare aldri gitt tråden videre etter at jeg ble gravid i 2015. [emoji23] Jeg likte så godt å ha tråden fordi da fikk jeg oppdatert meg på hvordan det stod til med alle jeg hadde blitt kjent med her inne, men det er kanskje på tide å la noen andre få ta over. [emoji85]
 
Uff, føler med deg[emoji20] samme her[emoji20]

Minner om at kommentarer til statusoppdateringer skal taes over i denne tråden. [emoji173]
 
Minner om at kommentarer til statusoppdateringer skal taes over i denne tråden. [emoji173]

Stemmer det, beklager[emoji5] hvordan quoter man fra den ene tråden til den andre!?
 
Stemmer det, beklager[emoji5] hvordan quoter man fra den ene tråden til den andre!?

Trykk på "Svar"/"Reply"/"Quote" eller symbolet i app for å sitere et innlegg, så merker du hele teksten (quoten) og kopierer den. Deretter går du over i denne tråden, og i kommentarfeltet limer du inn. [emoji4]

(Om du er på app må du trykke på blyanten til høyre i skjermbildet for å kunne merke og kopiere quoten. Du må ha med kodene [ QUOTE ] osv.)
 
Uff, samme til deg, er så utrolig kjipt :-( Er så lei av hormoner og sykehus og prøving og styr nå

Håper du lykkes snart. [emoji173]

Fint om dere tar videre kommentarer i denne tråden. [emoji4] Kun statusoppdateringer i selve statustråden.
 
Uttak mandag 02.10.17
Innsett 04.10.17
Testedag 18.10.17

Så spennende at du snart har uttak, men det er fint om du kun skriver oppdateringer i Statustråden når du er i gang/har gjennomført en plan. Det kan skje mye underveis i forsøk, så i Statustråden skal man ikke skrive om planer og datoer frem i tid (bortsett fra termindato og testdato). [emoji4] (F.eks. kan oppdateringer være "sprøyter fra i dag" eller "innsett av ett egg testdato 10. oktober".) Den 4. oktober kan du oppdatere om du har fått innsett. Om du ønsker å oppdatere mer om forsøkene underveis kan du bruke denne tråden isteden. Lykke til! [emoji106][emoji4]
 
Takk:Heartred 15.august om det er 1, 25.juli om det blir tvillinger. Men det er ifølge terminkalkulator. Har ikke meldt inn til klinikken enda:happy:

Det har ingen virkning på termindatoen hvor mange det er i magen. Den skal bli lik uansett :)
 
Back
Topp