Kommentarer til gravide

Traff lillebror idag. Ikke sett han siden april (bor 90 mil unna). Herregud kor stor du e!
Jo takk.... :oops:

Kunde i dag som tydeligvis tror jeg kan interiør xD
: er du gravid?
Meg: ja
Kunde: du ser ikke gravid ut.

Så lei av å høre: Har du ikke termin før i desember!? Det er jo lenge til...

Når ej sei ej he termin i desember kjika dei på magen å lure på kor masse større ej kan bli;-) ska ej vere ærlig so lure ej på d samme sjøl hehe

de siste to dagene har jeg fått et par kommentarer som jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere; den ene var;

"når har du termin?"
"11. desember".
"Oi sann, datteren min har i slutten av oktober, og dere er like store"...

den andre:
"oi, er det 3 stykker du har der inne?"

I forrige uke:
"skitt ass! Nå er det lenge siden jeg har sett deg, du var blitt stor ja!"

de siste to dagene har jeg fått et par kommentarer som jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere; den ene var;

"når har du termin?"
"11. desember".
"Oi sann, datteren min har i slutten av oktober, og dere er like store"...

den andre:
"oi, er det 3 stykker du har der inne?"

I forrige uke:
"skitt ass! Nå er det lenge siden jeg har sett deg, du var blitt stor ja!"
:eek::eek:
Jotakk! Skal si selvtilliten får seg en boost når man hører slikt. Not!
Fy fader så frekke folk kan være!

Jeg føler meg kjempe diger, å syns magen er rund og stor.. Men var i babyshower før helga. Å de som ikke kjente meg bare jøss er du gravid???!!

Svara bare nei æ er bare feit!!

:eek::eek:
Jotakk! Skal si selvtilliten får seg en boost når man hører slikt. Not!
Fy fader så frekke folk kan være!

Ja, det er helt utrulig hva enkelte får seg til å si.... Jeg bruker å parere med å si at dette er jo ingenting, jeg kommer til å bli mye større... Og får jeg flere sånne sammenligningskommentarer, er jeg truende til å svare tilbake noe av typen: "å nei, men stakkar datteren din, er alt vel da, om hun er så liten?"

Jeg blir jo ikke å si det, men det hadde vært fristende----

Ja, det er helt utrulig hva enkelte får seg til å si.... Jeg bruker å parere med å si at dette er jo ingenting, jeg kommer til å bli mye større... Og får jeg flere sånne sammenligningskommentarer, er jeg truende til å svare tilbake noe av typen: "å nei, men stakkar datteren din, er alt vel da, om hun er så liten?"

Jeg blir jo ikke å si det, men det hadde vært fristende----
Synes du skal komme med noe sånt! Du har jo like mye rett som de.

Sagt av en kollega ved lunsjbordet på jobb i dag. Jeg hadde forsovet meg og rakk ikke å lage med meg niste, sa da ble det en tur i kantinen. Kyllingwrapen og en kokosrull til kos ble handlet. Da hører jeg; "Ikke rart du ser sånn ut når du spiser sånn...." Kokosrullen ble liggende uåpnet for å si det sånn....makan!!!

Og....en annen dag traff jeg en dame som jeg er på hils med fra før på et kjøpesenter. Hun lurte på om jeg var gravid og jeg svarte begeistret JA! Hun lurte på om vi visste hva det ble. "Nå måtte det jo bli en jente siden vi har to gutter fra før". Jeg strøk meg over magen og fortalte stolt at vi ventet gutt nr. 3. "Næmmen uff....hadde det ikke vært kjekt med en jente nå da"?, svarte hun. "Jo, sikkert. Men jeg er veldig fornøyd med 3 gutter jeg altså"!, svarte jeg tilbake. Da sier hun kjapt, "men det er jo ekstra spesielt med en datter da!" Jeg satte blikket i henne og da forduftet hun raskt ut av butikken gitt.....sikkert flau over det hun hadde sagt! Frekke folk altså!

Sagt av en kollega ved lunsjbordet på jobb i dag. Jeg hadde forsovet meg og rakk ikke å lage med meg niste, sa da ble det en tur i kantinen. Kyllingwrapen og en kokosrull til kos ble handlet. Da hører jeg; "Ikke rart du ser sånn ut når du spiser sånn...." Kokosrullen ble liggende uåpnet for å si det sånn....makan!!!

Og....en annen dag traff jeg en dame som jeg er på hils med fra før på et kjøpesenter. Hun lurte på om jeg var gravid og jeg svarte begeistret JA! Hun lurte på om vi visste hva det ble. "Nå måtte det jo bli en jente siden vi har to gutter fra før". Jeg strøk meg over magen og fortalte stolt at vi ventet gutt nr. 3. "Næmmen uff....hadde det ikke vært kjekt med en jente nå da"?, svarte hun. "Jo, sikkert. Men jeg er veldig fornøyd med 3 gutter jeg altså"!, svarte jeg tilbake. Da sier hun kjapt, "men det er jo ekstra spesielt med en datter da!" Jeg satte blikket i henne og da forduftet hun raskt ut av butikken gitt.....sikkert flau over det hun hadde sagt! Frekke folk altså!
Sååå frekt!! Er jo som at folk sier at man ikke skal være glad får det man får.

:eek: Er det ikke lov å tenke før man åpner munnen sin eller?!

Møtte på en venninne av en venninne som jeg kjenner litt som vet jeg er gravid. Akkurat da følte jeg meg litt stygg og som en dass. Men det første hun sier er "Oj , magen har vokst. Du ser helt fantastisk ut". Ble veldig glad da :) spesielt når jeg hadde følt meg feit og ekkel hele uka. Så det er noen som er hyggelige også heldigvis :D

Back
Topp