Å herregud, det med madrassen hadde fått meg til å klikke.. Kan være litt snar sint noen gang.Fortsatt mange som ikke ser at jeg er gravid.. Tror det evt. ser ut som jeg er ca. 20-22 uker på vei, og er jo nesten 29! Har sett bilder av folk som er 24-25 uker på vei som har nesten dobbelt så stor mage som megMisunnelif faktisk! Hehe
Konsekvensen er at ingen reiser seg på offentlig transport, og når jeg stolt går i babybutikk og kjøper klær i størrelse 56 spør automatisk de om de skal pakke det inn og skjønner ikke at jeg kjøper det til egen babyDa jeg spurte om madrass til vugge sa de at foreldre ofte kjøper det selv og at det ikke er så vanlig å få det i gave og jeg burde høre med foreldrene hva de ønsket seg slags madrass i så fall... Jeg ble helt satt ut, men fikk fram at det var til min baby, på det tidspunktet var jeg 27 uker gravid :-/
Er så stolt av å være gravid at jeg vil at hele verden skal se detgleder meg sååå til magen blir større!
Opplever også det med innpakking. Magen stikker ut. Men vises ikke så godt med mørke farger.