Jeg kjøpte de kapslene i uke 38 mitt første svangerskap. Men fikk bare tatt 2 av de før fødsel var i gang, haha 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veldig klar i talen når jeg har trua på noeNotert!![]()
Hehehehe
Fikk tips om å knipe på bussen, men er redd grimasene blir for teite. Klarer dere knipe uten at ansiktet avslører dere?
Fikk tips om å knipe på bussen, men er redd grimasene blir for teite. Klarer dere knipe uten at ansiktet avslører dere?
Har heldigvis ikke opplevd den annet enn luftJeg lærte viktigheten av kniping i går kveld. Litt hosting og det ble lekkasje... Så kniiiip![]()
Hahahaha ! HITLERHar heldigvis ikke opplevd den annet enn lufthosting og nysing eller latterkick og luften blir "slått" ut av meg. Ble jo kalt Hitler på soverommet haha
samboer lurte på om jeg ville gasse han ihjel..
Jeg lo til tårene trillet selv. Synes det er artig at man kan ha det gøy med sånne ting som til vanlig kanskje hadde vært litt ubehageligHahahaha ! HITLERnå døde jeg litt, haha!
![]()
Enig! Det er akkurat sånn humor jeg har, liker sånne tullete tingJeg lo til tårene trillet selv. Synes det er artig at man kan ha det gøy med sånne ting som til vanlig kanskje hadde vært litt ubehagelig![]()