Knipetråd!

Jeg kjøpte de kapslene i uke 38 mitt første svangerskap. Men fikk bare tatt 2 av de før fødsel var i gang, haha :p

Denna knipingen går ikke sånn kjempebra :p Men det er viktig. Jeg liker å forebygge og har aldri hørt noe negativt med å ha en sterk bekkenbunnsmuskulatur i forbindelse med fødsel. Trente muskler er smidige muskler. :)

Jeg glemmer det hele tida, men kniper nå:p

:wideyed::woot::wideyed::woot::wideyed::woot:

Fikk tips om å knipe på bussen, men er redd grimasene blir for teite. Klarer dere knipe uten at ansiktet avslører dere?

Jeg har ikke tenkt over det, men kniper helst hjemme. Knip knip :)

:wideyed::woot::wideyed::woot::wideyed::woot:

Fikk tips om å knipe på bussen, men er redd grimasene blir for teite. Klarer dere knipe uten at ansiktet avslører dere?
Hehehehe :D Ja, altså, jeg lager ingen grimaser :D

Hehe, nei ikke så mange grimaser her;-) Er ikke mye av poenget med knipingen også å lære seg å stramme noen muskler - mens andre slapper av? Altså at man kan kontrollere muskulaturen? Det må vel være viktig ved fødsel..

Jeg er alt for dorlig til å gjøre knipeøvelser! Det føles ut som jeg ikke klarer å holde det lenger enn et sekund. Hva skal jeg kjenne etter?

Jeg lærte viktigheten av kniping i går kveld. Litt hosting og det ble lekkasje... Så kniiiip;)

Jeg lærte viktigheten av kniping i går kveld. Litt hosting og det ble lekkasje... Så kniiiip;)
Har heldigvis ikke opplevd den annet enn luft :p hosting og nysing eller latterkick og luften blir "slått" ut av meg. Ble jo kalt Hitler på soverommet haha :D samboer lurte på om jeg ville gasse han ihjel..

Har heldigvis ikke opplevd den annet enn luft :p hosting og nysing eller latterkick og luften blir "slått" ut av meg. Ble jo kalt Hitler på soverommet haha :D samboer lurte på om jeg ville gasse han ihjel..
Hahahaha ! HITLER :D nå døde jeg litt, haha! :D

Jeg lo til tårene trillet selv. Synes det er artig at man kan ha det gøy med sånne ting som til vanlig kanskje hadde vært litt ubehagelig :D
Enig! Det er akkurat sånn humor jeg har, liker sånne tullete ting :D hihi

Nå knipse det for lite her. Opp med deg ;)

Back
Topp