Knipetråd!

Jeg glemmer knipingen :( Lurer på om jeg må laste ned en app som kan minne meg på den :p
 
Jeg knep så mye under slyngeøvelsene i går at i dag er jeg støl! Håper virkelig det er stølhet og ikke noe annet.. Er helt mør der nede, og litt vondt å gå. Slyngeøvelser er gull! Da kan man trene og knipe samtidig:) Prøver å knipe en runde om dagen, men glemmer det stadig!
Jeg fikk prøve sånn slynge hos fysioterapeuten sist! Var helt fantastisk! Har så lyst på sånn hjemme også!
 
Kniper igjen her også :)
 
Huff, jeg er sløv... Sier til meg selv hver dag at jeg må huske det, men glemmer det helt utover dagen... :/
 
Jeg husker kun å knipe når jeg leser denne tråden! Føler meg noen ganger som en hund som markerer overalt, det er vel et tegn på at jeg må bli flinkere til å knipe :p
 
Jeg husker kun å knipe når jeg leser denne tråden! Føler meg noen ganger som en hund som markerer overalt, det er vel et tegn på at jeg må bli flinkere til å knipe :p
Haha bra sagt!! :p
Jeg er verre enn Rottweiler gutten min :D haha!
 
Kniper for harde livet, men føler det er en tapt kamp.. hjelper ikke uansett. Har gjort sånne knipe øvelser fra før svangerskapet også. Trodde jeg skulle være safe
 
Jeg husket det igjen nå da;)
 
Her slurves det også med kniping, men akkurat nå har jeg gjort "jobben" :p
 
Nå har vi fått den klistret opp, det er bra:D
 
Min mamma var så snill i går at hun minnet meg på at jeg måtte begynne å knipe nå så jeg ikke endte med bestemorsblære :)) lo godt da :D
 
Back
Topp