Merker at jeg kniper for lite ja.. får jeg skikkelig latterkrampe så må jeg konsentrere meg om å ikke skvette litt på meg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!"Nå må du huske å knipe," sa gutten på gartneriet om den nye planten min. Jeg nektet å forklare hvorfor jeg fniste sånn, så han tror sikkert at han gikk glipp av en grov vits om petunia.
Jeg har ikke vært flink i det siste :/Knipe Knipe jenterhusker dere på dette eller er dere like håpløse som meg?
Flere som "lekker" om dere nyser eller hoster hardt? Herregud, det skjer ofte her! Blir snart bekymra og kniper som en gal..
Såpass ja!Dette skjedde i starten av svangerskapet med meg. Da gikk jeg på progesterontilskudd (vaginale tabletter), de samlet seg opp inni der og presset på blæra - det var umulig å holde igjen! Trodde jeg hadde blitt helt inkontinent.. Til slutt måtte jeg "grave" restene ut! Føler det samme skjer når babyen sparker ned der også, eller ligger langt ned i bekkenet og presser på blæra. Det kan vel også være uvi? Tror det er normalt å lekke litt, det er jo mye press ned der.
Jepp!! Gjorde det med datteren og, men etter fødsel var det fint igjenFlere som "lekker" om dere nyser eller hoster hardt? Herregud, det skjer ofte her! Blir snart bekymra og kniper som en gal..
Phuu, en liten lettelse at jeg ikke er den enesteJepp!! Gjorde det med datteren og, men etter fødsel var det fint igjen![]()