Knipetråd!

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det må vi ha. For det er viktig å knipe. 3*10 sekunder, 3 ganger daglig husker jeg at jeg ble anbefalt sist svangerskap. Jeg er ikke så flink som det, men jeg kniper innimellom i løpet av dagen. Er dere flinke til å knipe?
 
Neei, jeg er kjempedårlig på det!!
Over 5 år siden sist fødsel, og ikke trent særlig på det faktisk :eek: gjør det når jeg kommer på det, men det er jo så sjelden.. må bli flinkere :D
 
Altfor dårlig! Må få en rutine på det ellers kommer jeg til å glemme det hver dag..
 
Tenker vi bør prøve å holde denne på førstesiden, så vi blir påmint knipingen. ;) Jeg er i hvert fall ikke spesielt god på å huske det, og tviler på at jeg er alene om det :p Så dytt opp tråden når dere ser den forsvinner bakover :)
 
Jeg er suuuperdårlig til å huske det - bra initiativ!
 
Det må jeg bli flinkere på. Glemmer det hele tiden :p
 
Gjorde det mye før graviditeten :p men har blitt veldig glemsk nå av en grunn...
 
Det glemmer jeg helt :eek:
 
Knip for livet !!! Og drikk vann, for det glemmer jeg også ofte! Har post-its rundt om i huset som minner meg på å drikke vann, kanskje jeg må gjøre likt med knipinga :D
 
Kniiiip :D
 
Jeg glemmer det også! Hva med å knipe litt før man står opp, og når man har lagt seg? Prøve å lage en rutine på det. Og kanskje i dusjen...
 
Knip!! Jeg husker faktisk bare å knipe når jeg leser denne tråden :p :D haha!
 
Jeg kniper ikke når jeg er gravid.! Men etterpå.
Man skal ikke ha for stram musklatur før fødselen.
Så jeg ser ingen hensikt i å knipe under graviditeten. Jeg vil være så slapp som mulig så barnet bare sklir utlaughing7
Jeg drikker mye varm te, kjerring råd og tar bringebærblad kapsler på slutten av svangerskapet for å styrke livmoren til å jobbe godt å gi gode rier. Jeg er helt!!! Overbevist om at det har hjulpet meg tidligere.
Jeg har hatt raske fødsler med effektive rier. Livmoren har raskt trukket seg sammen etterpå;)
Men etter..., veeeldig viktig for " ikke tiss på deg " musklaturen, livmoren, bekkenbunn.
 
Jeg kniper ikke når jeg er gravid.! Men etterpå.
Man skal ikke ha for stram musklatur før fødselen.
Så jeg ser ingen hensikt i å knipe under graviditeten. Jeg vil være så slapp som mulig så barnet bare sklir utlaughing7
Jeg drikker mye varm te, kjerring råd og tar bringebærblad kapsler på slutten av svangerskapet for å styrke livmoren til å jobbe godt å gi gode rier. Jeg er helt!!! Overbevist om at det har hjulpet meg tidligere.
Jeg har hatt raske fødsler med effektive rier. Livmoren har raskt trukket seg sammen etterpå;)
Men etter..., veeeldig viktig for " ikke tiss på deg " musklaturen, livmoren, bekkenbunn.
Hvor får du disse kapslene? :)
 
Back
Topp