Kles størrelse

2,5 mnd og bruker 68 og noe i 74.. Buksene i 62 passer heldigvis enda!

Samme tenkte jeg og, lillebror er 10 uker i morgen og vi bruker noen bukser i 50 og ellers 56. Sliter med at flere av buksene i 56 er alt for store i livet. ..
Har ikke noe særlig med bukser i str 50 her, men noen av de i 56 er litt store i livet ja. Har knyting på noen av de da:)

Har ikke noe særlig med bukser i str 50 her, men noen av de i 56 er litt store i livet ja. Har knyting på noen av de da:)

Det er stort sett de 4 samme buksene jeg bruker for de passer best :) ellers så går det mye i heldresser i ull her :)

10 uker og bruker str 56, heldresser bruker han str 62. Skal begynne å finne frem litt 62 nå og se om det passer ☺

3 mnd og bruker nå 68/74. Han er 67 cm lang allerede!

Har begynt å smake såvidt på str 62 her nå:)

Fant ikke penklær i str 56 så ble skjorte og bukse med seler i str 62 til dåpen. I body lengden passer det ganske greit, men han svømmer i alt som har med bredden å gjøre :/

Bruker 62 nå

Lurer på om vi skal ta frem noe 68 snart, 4 mnd om ei uke :) Noen av buksene i 62 begynner å bli litt korte i beina.. Men synes dette med klesstørrelser er så merkelig, for to av bodyene vi bruker er i str 50/56 O_o

Lurer på om vi skal ta frem noe 68 snart, 4 mnd om ei uke :) Noen av buksene i 62 begynner å bli litt korte i beina.. Men synes dette med klesstørrelser er så merkelig, for to av bodyene vi bruker er i str 50/56 O_o
Ja, skulle tro at cm var like store uansett klesmerke. I Joha bør jeg kjøpe 80 (!) for 70 passet akkurat. I andre merker passer hun 62 og 68..

Tenkte å finne frem noe i 62 nå, han passer 56/62 i bodyer og 62 i heldresser og pysj. Men så kommer det til bukser hvor de i 56 er for store i livet og de i 62 er jo ikke mindre akkurat men 56 begynner å bli korte i beina :P

Her brukes 68. Men er straks 4 og halv mnd gutten min ;)

Back
Topp