Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er 10 uker og bruker 62/68 de vokser så fort!! Han hoppet så og si over str 56 og det var den str vi hadde mest klær i
Er det ikke typisk da jeg har ikke så mye i 56 jeg da, men 68 da blir det mye å velge mellom ser jeg nå :O
Veldig typisk !!! Vi hadde nesten ikke noe å str 50 bare 56 og måtte handle masse etter fødsel for det brukte han 6 uker, så hoppet han nesten rett på 62! Haha men 62/68 bruker de vel forhåpentligvis litt
Lengre da
Hun er nå ti uker og bruker str. 62. Det har hun gjort i 2-3 uker Hun var 51 cm når hun ble født, men vet ikke hvor lang hun er nå siden de ikke måler lengden før 3 måneders kontrollen (vil ikke strekke ut de små før den tid).
Ja, veldig rart! Skulle tro at babyene tålte det samme rundt omkring i Norge :SHer måler de lengden på 6 ukers kontrollen og barnelegen målte han tidligere i uka når vi var innlagt. Men de måler ikke før 6 ukers kontrollen på hs, siden de ikke vil strekke de ut før det. Rart det er så stor forskjell fra plass til plass...
Ja, veldig rart! Skulle tro at babyene tålte det samme rundt omkring i Norge :S
Ja, babyene er nok skikkelige robuste der hvor du bor Det dyrkes sikkert enormt næringsrik mat, luftkvaliteten er fortreffelig osv. Mens her i byen hvor jeg bor, blir vi pinglerJa det skulle man virkelig tru, men ungene her tåler vel mer enn andre plasser da men det er jaggu ikke rart man blir forvirra, når ikke engang noe så enkelt som det å måle lengden er det lik praksis på :O
Ja, babyene er nok skikkelige robuste der hvor du bor Det dyrkes sikkert enormt næringsrik mat, luftkvaliteten er fortreffelig osv. Mens her i byen hvor jeg bor, blir vi pingler
Den evolusjonen er en fantastisk ting!Ja det må virkelig være noe sånt vi blir nok sikkert ekstra tøffe her for å bli mer robuste tilfelle hydro skulle slippe ut masse skadelige stoffer trur jeg heller da altså