Kles størrelse

Ja, veldig rart! Skulle tro at babyene tålte det samme rundt omkring i Norge :S
Her fikk vi beskjed om at de gjorde det tidligere ved 6-ukers, men at de har slutta med det pga de ikke vil strekke ut så virka som det var ganske nytt

Her fikk vi beskjed om at de gjorde det tidligere ved 6-ukers, men at de har slutta med det pga de ikke vil strekke ut så virka som det var ganske nytt

Men tenker at en ting er at ikke hs da har fått det med seg. Men barneavdelingen på sykehuset, burde jo bli oppdatert på slike ting ganske kjapt etter slike endringer blir gjort...

Men tenker at en ting er at ikke hs da har fått det med seg. Men barneavdelingen på sykehuset, burde jo bli oppdatert på slike ting ganske kjapt etter slike endringer blir gjort...

Det er jeg enig i ja. Hm...:confused:

Jaja nå er han nå målt 2 ganger på en uke og målene var ikke like. Han var 56 cm på mandagen og 55 cm på onsdagen Haha :P han krymper vist Haha

Krymper faktisk:o haha
Kanskje han lå litt skjevt på måling nr 2:p

Jeg er nysgjerrig på hvor lang frøkna har blitt jeg. Hvor lang var lillebror ved fødsel?

Krymper faktisk:o haha
Kanskje han lå litt skjevt på måling nr 2:p

Jeg er nysgjerrig på hvor lang frøkna har blitt jeg. Hvor lang var lillebror ved fødsel?

Han lå nok ikke riktig for han var så dårlig den dagen og hadde veldig vondt..

Han var 50 cm så hadde da vokst 6 cm på 6 uker :)

Jaja nå er han nå målt 2 ganger på en uke og målene var ikke like. Han var 56 cm på mandagen og 55 cm på onsdagen Haha :P han krymper vist Haha

Haha, håper det var feil på målingen ja :p eller lå skeivt. :p

Her bruker mini størrelse 50 og er 7 uker i dag. Er 53cm, så kanskje han har stort hode for klærene er ikke stram :P

9 uker og bruker 56, har gjort det kanskje 3 uker. Enkelte plagg begynner å bli litt små, men buksene er store i midjen da hun er smal, men lang. Hun er ca. 4600 gram og 57 cm.

9 uker og størrelse 62/68 i bodyer (veldig lang rygg) og 56/62 i bukser.. Har brukt 62 i en måned ca. Så har mye klær i 56 som jeg ikke rakk å bruke :(

Frøkna her har måttet begyne på str 68, 62 har blitt for kort i bodyene. Synes tilogmed bodyene i 68 er litt i korteste laget! ;)

Begynner å bruke noen klær i 68 nå :) hun er 13 uker idag.

Så store deres blir. Her er vi fortsatt på 56 vi, 10,5 uke og 5,2 kg

Vi har begynt å bruke litt klær i 62 nå :) fortsatt er det noe i 56 som passer.

Kjente forresten at det stakk litt i hjerte da vi pakket ned str 50 klærne :P

Her begynte vi akkurat med 62. 6 kg ca nå og 8 uker :) lengden vet jeg ikke men tenker rundt 59-60! 54 var fortsatt ikke for smått, men med så mye klær i neste størrelse føltes det godt :D og det passer uansett fint!

Så store deres blir. Her er vi fortsatt på 56 vi, 10,5 uke og 5,2 kg

Samme tenkte jeg og, lillebror er 10 uker i morgen og vi bruker noen bukser i 50 og ellers 56. Sliter med at flere av buksene i 56 er alt for store i livet. ..

Back
Topp