Den evolusjonen er en fantastisk ting!
Ja ikke sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den evolusjonen er en fantastisk ting!
Her fikk vi beskjed om at de gjorde det tidligere ved 6-ukers, men at de har slutta med det pga de ikke vil strekke ut så virka som det var ganske nyttJa, veldig rart! Skulle tro at babyene tålte det samme rundt omkring i Norge :S
Her fikk vi beskjed om at de gjorde det tidligere ved 6-ukers, men at de har slutta med det pga de ikke vil strekke ut så virka som det var ganske nytt
Men tenker at en ting er at ikke hs da har fått det med seg. Men barneavdelingen på sykehuset, burde jo bli oppdatert på slike ting ganske kjapt etter slike endringer blir gjort...
Det er jeg enig i ja. Hm...
Jaja nå er han nå målt 2 ganger på en uke og målene var ikke like. Han var 56 cm på mandagen og 55 cm på onsdagen Haha han krymper vist Haha
Krymper faktisk haha
Kanskje han lå litt skjevt på måling nr 2
Jeg er nysgjerrig på hvor lang frøkna har blitt jeg. Hvor lang var lillebror ved fødsel?
Jaja nå er han nå målt 2 ganger på en uke og målene var ikke like. Han var 56 cm på mandagen og 55 cm på onsdagen Haha han krymper vist Haha
Så store deres blir. Her er vi fortsatt på 56 vi, 10,5 uke og 5,2 kg