Kles størrelse

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvem størrelse bruker deres små nå?

I dag har jeg kledd lillebror i 56 for første gang. Har har flere bodyer i str 50 som passer fortsatt, men rydda kommoden hans så tok vekk alle bodyene i str 50 i dag. Kan fint bruke str 50 i bukser da mange av de i 56 er så store i livet fortsatt. Eller han har et par ull bodyer i str 50 som fortsatt er i bruk :p
 
Jenta vår på snart 6 uker bruker fortsatt en del i 50, men har begynt så smått å gå over til 56 :)
 
Begynt å bruke 56 her og, men kan fortsatt bruke noen av bodyene i 50.
7 uker i går
 
Last edited:
Vi har begynt å snuse på str 62, lille blir 9 uker i morgen :) 56 passer fortsatt, men pysjene er litt små! Str 50 er altfor smått..
 
Snupps er 10 uker på søndag. Brukt str 62 i ca tre uker :)
 
Artig å se hvor forskjellige de er i størrelse :)
 
Snuppa blir 8 uker på mandag og bruker str 56 for det meste, men noen få ting er i str 50 og 62. ;)
 
11 uker i morgen. Begynt med 62 nå. 56 var akkurat passelig. Men ser at hele dresser og pysjer er akkurat passe i str 62. Er litt varierende fra merke til merke, Villervalla feks er stort i str.
 
6.5 uke og begynte med 56 for ca 1.5 uke siden, men bruker fortsatt en del i 50 ☺ og pysjer i 62
 
William er 4 uker og bruker 56 :) er 56 cm lang også. Ryddet bort 50 for en uke siden, men det er egentlig mest fordi vi hadde så ekstremt lite i den størrelsen og så mye i størrelse 56 så jeg vil få bruke alt vi har ;) men kan tenke meg størrelse 50 kanskje er for lite nå!
 
Siste sjanse på 62 nå og har begynt på 68.
56 var akkurat passe når han ble født, så det var ikke så lenge vi brukte det.
Han var 62 cm på 6ukers-kontrollen og han er 2 måneder nå.
 
Frøkna mi er snart 8 uker :) vi har begynt å bruke str 56 i bodyr, fortsatt noen i str 50 som passer.
I bukser er vi fortsatt på 50 :)
 
6 uker på tirsdag som var og nå bruker han 56 i body men 50 i bukse ;) Merker at det er forskjell på merker da hvor 56 begynner å bli trangt.
 
Back
Topp