Klagetråd

Blir så trist av å se at så mange mister :( Får bare en dårlig følelse av at jeg er nestemann..
 
Fy fader så kvalm jeg er i kveld.. går greit på jobb egentlig, kvalme som kommer og går, men kommer meg gjennom dagen liksom. Men det blir jo bare mye verre utover dagen de dagene jeg jobber:( merker at det å være sliten gjør kvalmen enda verre:( fungerer nesten ikke etter jobb lenger, og jeg har i tillegg to små og ta meg av:Heartred
 
Kvalm og dårlig på jobb. Når jeg ikke er på jobb klarer jeg bare å ligge i senga. Våknet i natt og var så kvalm at jeg ikke fikk sove. Ungene mine trenger meg, og minsten lurer veldig på hvorfor mamma bare ligger i senga:(
Bør nok sykemeldes, men er bare 6+1..
 
Kvalm og dårlig på jobb. Når jeg ikke er på jobb klarer jeg bare å ligge i senga. Våknet i natt og var så kvalm at jeg ikke fikk sove. Ungene mine trenger meg, og minsten lurer veldig på hvorfor mamma bare ligger i senga:(
Bør nok sykemeldes, men er bare 6+1..

Hvem takker deg for at du presser deg på jobb og ikke er i form til å være med barna dine? :Heartred Er legen din som bestemmer såklart, men det er aldri feil å prioritere egen helse!
 
Idag er jeg Sååå sulten!
Spist 3 måltider og to mellombar og fortsatt sulten
 
Har en skikkelig dårlig følelse i dag. Livredd for å miste. Drømte at jeg fossblødde i natt. Grusomt. Nå er jeg der jeg var forrige gang da jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert det kom til å gå bra. Det er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs nå.
 
Har en skikkelig dårlig følelse i dag. Livredd for å miste. Drømte at jeg fossblødde i natt. Grusomt. Nå er jeg der jeg var forrige gang da jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert det kom til å gå bra. Det er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs nå.

Kjenner igjen følelsen! Håper vi får det litt lettere når vi er forbi der det gikk galt sist og ser at det ser mer lovende ut denne gangen! :Heartred
 
Har en skikkelig dårlig følelse i dag. Livredd for å miste. Drømte at jeg fossblødde i natt. Grusomt. Nå er jeg der jeg var forrige gang da jeg fikk beskjed om at det ikke var sikkert det kom til å gå bra. Det er sikkert derfor jeg er ekstra nervøs nå.

Gikk det bra forrige gang da? :Heartred
 
Hvem takker deg for at du presser deg på jobb og ikke er i form til å være med barna dine? :Heartred Er legen din som bestemmer såklart, men det er aldri feil å prioritere egen helse!

Helt enig, men vanskelig å gjennomføre. Gikk og hadde en prat med sjefen da. Han var veldig forståelsesfull, så jeg fikk muligheten til å gå tidlig om jeg ble dårligere. Er lærer, så det er jo samme mengde arbeid uansett om jeg drar hjem 14.30 eller 16...
 
Måtte styrte en halvliter vann og løpe på do igjen. Kom bare så vidt antydning på papiret nå. Men er svimmel, vondt i hode og i magen. Vet ikke om det er reelt eller pga at jeg stresser nå. Bestilte til til TUL, men vær ikke ledig før på mandag. Er vel ikke så mye å gjøre før da annet enn å følge med :(
 
Back
Topp