Heffalomp
Glad i forumet
Uff, det der er så unødvendig. Hadde en lignende episode med min mor, etter jeg har spesifikt sagt at jeg forteller selv når jeg har noe å fortelle og er klar for å fortelle det. Frem til da vil jeg ikke snakke om det. Men neeeida...![]()
Utrolig irriterende ja. Sikkert litt hormoner som gjør det enda verre for meg, men man kan vel forsøke å vente med å ta helt av til man får beskjed om det ene eller andre..Nei hva i alle dagerHer har svigersøster spurt om vi har begynt å prøve på nr to pga JEG TROR hun så noen eggløsningstester forrige måned. Men mannen sa ifra at vi har ikke det (løgn haha) og at vi ikke orker noe mas om flere barn og at det er vår private business. Så har ikke hørt noe mer heldigvis. Men hu tenker nok sitt ja. Men venter tålmodig
Skjønner jo at folk er nysgjerrige, det kan jeg være selv. Men om noen svarer nei, så må man jo ta et hint og skjønne at uansett om det var løgn eller ei så skal man uansett droppe det…
vet hun bare kommer til å bli glad, og kommer til å stille opp 100% og hjelpe til masse, men slik jeg kjenner svigermor kan hun også bli «utfordrende», kreve mye og ta mye plass når jeg er i perm, så jeg blir litt agg på hele greia. Har allerede sagt ifra til min mamma for en stund siden at hun må ta sin plass som mormor, ellers vil svigermor prøve å styre hele greia..
Her har svigersøster spurt om vi har begynt å prøve på nr to pga JEG TROR hun så noen eggløsningstester forrige måned. Men mannen sa ifra at vi har ikke det (løgn haha) og at vi ikke orker noe mas om flere barn og at det er vår private business. Så har ikke hørt noe mer heldigvis. Men hu tenker nok sitt ja. Men venter tålmodig 

Er på do hele tiden for å sjekke. Har målt HCG pga IVF 4+3 den var da 1 000. Målte også hos legen 5+5 til 21 000 og 6+0 til 32 000 siden jeg hadde SA forrige svangerskap etter lave hcg verdier (hadde da hcg på 9 3 dager etter smerter og start på blødning 5+4) Har allerede en oppsatt TUL i morgen 7+4, føles så altfor lenge til
Samboer har fått mase-melding ikveld også.. han prøvde på å svare at syklusen min ikke er i orden etter MAen i sommer, og da fikk han til svar at det trodde hun ikke på

Det at det også er så mange spørsmål her som vi som vil ha barn gjerne stiller FØR vi velger å bli gravid også, og ikke kommer med etter…
Hva sa dere til henne da?
Lærer mye om hvordan jeg ikke vil bli selv som svigermor