Nei gjør ikke det. Har følt litt at det ikke er behov om jeg ikke spyr. Også er jeg bare kvalm noen perioder i løpet av dagen, er ikke konstant kvalm. Så har tenkt at jeg ikke er dårlig nokHøres nå ille nok ut for megBruker du kvalmestillende?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei gjør ikke det. Har følt litt at det ikke er behov om jeg ikke spyr. Også er jeg bare kvalm noen perioder i løpet av dagen, er ikke konstant kvalm. Så har tenkt at jeg ikke er dårlig nokHøres nå ille nok ut for megBruker du kvalmestillende?

Åh fy fader så ekkelt! Dere må gå sammen flere og klage på det? Det hotellet trenger en skikkelig opprensking!Ikke så gravidrelatert, MEN!
Jeg bodde på hotell i Oslo de siste to ukene grunnet jobbtur. Hele hotellet er bebodd av veggedyrJeg er veldig oppmerksom og studerer alltid under sengen før jeg tar kofferten inn på rommet (eller rettere sagt badet) etter innsjekk. På mandag fikk jeg et rom hvor jeg fant små prikker i treverket under sengen. Jeg sa ifra, men dama i resepsjonen ga meg bare nytt rom og avfeide det. Jeg varslet kollegaene mine for å gjøre de oppmerksomme. Tok ikke mange dagene før den ene kollegaen hadde store kuler i huden grunnet stikk. Hun byttet rom flere ganger i alle etasjer og ulike ender av hotellet, men alle hadde spor etter veggedyr. Jeg hadde spor i sengen min også, selv etter rombytte.
Så den som mottok pose med komplett klesskift, løp inn igjen på flyplassen etter ankomst og skiftet klær og kastet sokker og sko på flyplassen - det var meg. Følte meg kriminell der jeg løp etter komplett antrekksbytte! Haha. Store søppelsekker over alle ting og koffert. Frys next! God grunn til å klage nå synes jeg

Ja livet blir som det blir, og det blir forhåpentligvis fint ^^ jeg har 12 år opp til søsteren min (og 9 og 10 til brødrene mine) og vi er tettere enn de fleste jeg vet omBlir 5,5 år her.. kunne egentlig tenkt meg nærmere alder, men jeg var ikke engang begynt å bli klar etter forrige fødsel før i fjor høst (på grunn av kronisk sykdom..) så tok det sin tid å fjerne spiral og få syklus på plass etter detMen jeg og søsteren min er 5,5 år mellom og det har vært veldig fint
![]()

Ja ikkesant, livet blir som det blirJa livet blir som det blir, og det blir forhåpentligvis fint ^^ jeg har 12 år opp til søsteren min (og 9 og 10 til brødrene mine) og vi er tettere enn de fleste jeg vet om![]()
Og tenk så heldige vi er som får gi barna ett søsken 

Ja, det hadde vært helt fantastisk ^^Ja ikkesant, livet blir som det blirOg tenk så heldige vi er som får gi barna ett søsken
![]()
Hvis du kan få vekk kvalmen din ved hjelp av kvalmestillende, så anbefaler jeg deg absolutt å gjøre det. Av erfaring så vet jeg at kvalmen kan bli mye verre uten medisiner, og da kan det bli vanskeligere å få tatt den. Selv om du ikke spyr betyr ikke det at du ikke er kjempedårlig. Håper du sender en melding til legen dinNei gjør ikke det. Har følt litt at det ikke er behov om jeg ikke spyr. Også er jeg bare kvalm noen perioder i løpet av dagen, er ikke konstant kvalm. Så har tenkt at jeg ikke er dårlig nok![]()

De kan jo på en måte ikke for det, med unntak av at resepsjonisten avfeide det på mandagen, og hotellsjefen fikk panikk da han fikk vite det på torsdagen. Beskjeden fra resepsjonisten hadde åpenbart ikke gått videre, og jeg vet jo ikke hvor mange som har prøvd å varsle før megÅh fy fader så ekkelt! Dere må gå sammen flere og klage på det? Det hotellet trenger en skikkelig opprensking!![]()
Åja, det hørtes nesten litt sånn ut for meg som at det var et utbredt problem og noe de hadde valgt å «overse» med å bare sende dere videreDe kan jo på en måte ikke for det, med unntak av at resepsjonisten avfeide det på mandagen, og hotellsjefen fikk panikk da han fikk vite det på torsdagen. Beskjeden fra resepsjonisten hadde åpenbart ikke gått videre, og jeg vet jo ikke hvor mange som har prøvd å varsle før meg
Får håpe de tar tak nå da!Har aldri tenkt at det var aktuelt for meg, men takk da skal jeg høre med legenHvis du kan få vekk kvalmen din ved hjelp av kvalmestillende, så anbefaler jeg deg absolutt å gjøre det. Av erfaring så vet jeg at kvalmen kan bli mye verre uten medisiner, og da kan det bli vanskeligere å få tatt den. Selv om du ikke spyr betyr ikke det at du ikke er kjempedårlig. Håper du sender en melding til legen din![]()
Uæ, kan jeg spørre om hvilket hotell? Er litt på reise med jobben, men har ikke pleid å sjekke på norske hotellIkke så gravidrelatert, MEN!
Jeg bodde på hotell i Oslo de siste to ukene grunnet jobbtur. Hele hotellet er bebodd av veggedyrJeg er veldig oppmerksom og studerer alltid under sengen før jeg tar kofferten inn på rommet (eller rettere sagt badet) etter innsjekk. På mandag fikk jeg et rom hvor jeg fant små prikker i treverket under sengen. Jeg sa ifra, men dama i resepsjonen ga meg bare nytt rom og avfeide det. Jeg varslet kollegaene mine for å gjøre de oppmerksomme. Tok ikke mange dagene før den ene kollegaen hadde store kuler i huden grunnet stikk. Hun byttet rom flere ganger i alle etasjer og ulike ender av hotellet, men alle hadde spor etter veggedyr. Jeg hadde spor i sengen min også, selv etter rombytte.
Så den som mottok pose med komplett klesskift, løp inn igjen på flyplassen etter ankomst og skiftet klær og kastet sokker og sko på flyplassen - det var meg. Følte meg kriminell der jeg løp etter komplett antrekksbytte! Haha. Store søppelsekker over alle ting og koffert. Frys next! God grunn til å klage nå synes jeg

@Mallamora jeg støtter detteHvis du kan få vekk kvalmen din ved hjelp av kvalmestillende, så anbefaler jeg deg absolutt å gjøre det. Av erfaring så vet jeg at kvalmen kan bli mye verre uten medisiner, og da kan det bli vanskeligere å få tatt den. Selv om du ikke spyr betyr ikke det at du ikke er kjempedårlig. Håper du sender en melding til legen din![]()

Scandic Byporten. Er høysesong i august/september, og dette er tredje gang i Norge at jeg har hatt veggedyr nært. En gang da søsteren min fikk det i SiO-hybelen sin, en gang da det var på naborommet på barselhotellet på Ullevål, og nå funn på flere av hotellrommeneUæ, kan jeg spørre om hvilket hotell? Er litt på reise med jobben, men har ikke pleid å sjekke på norske hotell![]()

Nja, jeg varslet på mandagen og den ene resepsjonisten tok det ikke seriøst, og jeg vet ikke hvor mange ganger folk har prøvd å varsle før meg. Og så tar det litt tid fra dyrene bosetter seg til problemet blir synlig, og da er det jo allerede et h****te å bli kvittÅja, det hørtes nesten litt sånn ut for meg som at det var et utbredt problem og noe de hadde valgt å «overse» med å bare sende dere videreFår håpe de tar tak nå da!
Det blir spennende om lillegutt blir syk også. Hadde jo nesten vært litt deilig å levere han i barnehagen (om han enda er frisk i morgen) og bare sove alene i huset hele dagen….
Hjemme syk med sykt barn er faktisk det aller verste i hele verden 
Enig! Hvor gammel er han? Vi ser lite på skjerm, MEN når både voksne og barn er syke, så ser vi på tv, og da velger vi ofte en klassisk disneyfilm, typ Løvenes konge, som er koslig for både barn og voksne, gjør ikke dette men minste siden hun er under 2 årJeg er forkjølt. Smitta av en kollega. KjedeligDet blir spennende om lillegutt blir syk også. Hadde jo nesten vært litt deilig å levere han i barnehagen (om han enda er frisk i morgen) og bare sove alene i huset hele dagen….
Hjemme syk med sykt barn er faktisk det aller verste i hele verden
![]()

1,5 årEnig! Hvor gammel er han? Vi ser lite på skjerm, MEN når både voksne og barn er syke, så ser vi på tv, og da velger vi ofte en klassisk disneyfilm, typ Løvenes konge, som er koslig for både barn og voksne, gjør ikke dette men minste siden hun er under 2 år![]()
Han har ikke sett på tv/skjerm enda

Nei hva i alle dagerNå har svigermor begynt å spørre om jeg er gravid…..
samboer var der ikveld, og så spurte hun om vi skulle feire jul sammen i år, vi har delt oss hvert år til nå.
Han svarte at vi ikke hadde snakket om det enda, og da tolket hun det den veien at jeg nå er gravid, og at vi skal snakke om det.
Hun hadde blitt helt hysterisk og fjasete mot samboer så han hadde slitt med å holde maska, men han sa «nei hun er ikke gravid». Hun kjøpte det ikke og skjønte nok at han løy, og har nå sendt han masse meldinger om at det er hyggelig at jeg er gravid igjen og lurer på når vi skal, eller om vi har vært på ultralyd.
Kjenner jeg blir helt svett og irritert. Vi hadde tenkt å fortelle det etter privat ul om 12 dager om alt ser bra ut da, men nå kjenner jeg at jeg egentlig ikke vil si det da heller![]()
Her har svigersøster spurt om vi har begynt å prøve på nr to pga JEG TROR hun så noen eggløsningstester forrige måned. Men mannen sa ifra at vi har ikke det (løgn haha) og at vi ikke orker noe mas om flere barn og at det er vår private business. Så har ikke hørt noe mer heldigvis. Men hu tenker nok sitt ja. Men venter tålmodig 
Masse god bedring, håper han ikke blir syk og at du kan ha en sykedag med mye hvile og bli frisk1,5 årHan har ikke sett på tv/skjerm enda
gleder meg til vi skal se klassiske disneyfilmer og julefilmer og sånn etter hvert som han blir stor! Har gode minner fra å få se film og spise litt is midt på dagen da jeg var syk som barn
Vanskelig å trøste de som er så små at de ikke skjønner hvorfor de føler seg så dårlig og at det vil gå over.![]()

Uff, det der er så unødvendig. Hadde en lignende episode med min mor, etter jeg har spesifikt sagt at jeg forteller selv når jeg har noe å fortelle og er klar for å fortelle det. Frem til da vil jeg ikke snakke om det. Men neeeida...Nå har svigermor begynt å spørre om jeg er gravid…..
samboer var der ikveld, og så spurte hun om vi skulle feire jul sammen i år, vi har delt oss hvert år til nå.
Han svarte at vi ikke hadde snakket om det enda, og da tolket hun det den veien at jeg nå er gravid, og at vi skal snakke om det.
Hun hadde blitt helt hysterisk og fjasete mot samboer så han hadde slitt med å holde maska, men han sa «nei hun er ikke gravid». Hun kjøpte det ikke og skjønte nok at han løy, og har nå sendt han masse meldinger om at det er hyggelig at jeg er gravid igjen og lurer på når vi skal, eller om vi har vært på ultralyd.
Kjenner jeg blir helt svett og irritert. Vi hadde tenkt å fortelle det etter privat ul om 12 dager om alt ser bra ut da, men nå kjenner jeg at jeg egentlig ikke vil si det da heller![]()