Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg orker ikke denne varmen! Heldigvis ikke 32 grader i dag, men det er mer enn varmt nok allikevel. Jeg får jo ikke sove om natten heller. Blir sprø!!!
Samme her! Heldigvis så skal tempen synke inatt her ! Har ikke sovet ordentlig på en uke!
Skriver under på denne Og oppblåst!Kvalm og uggen hele dagen [emoji17]
Er kvalm fra morgen til kveld!
Hvordan klarer dere en jobbhverdag selv med kvalme? Spesielt når ingen vet noe om graviditeten?
Hva med å prøve sterk solbærsaft? Fikk det tipset på apoteket da vesla her var som verst med hoste og forkjølelse Er jo verdt forsøketSå innihampens forkjøla og tett i brystet!!
På apoteket fikk jeg info om at det er ingen hostesaft man kan bruke når man er gravid, samt få halspastiller..
Hm.. solbærsaft, det har jeg ikle tenkt på! Skal teste det ut.. har omtrent ikke sovet siden onsdag, hoster som en gal når jeg legger meg..Hva med å prøve sterk solbærsaft? Fikk det tipset på apoteket da vesla her var som verst med hoste og forkjølelse Er jo verdt forsøket
Ellers funket disse Halls sugepastillene på meg da jeg gikk gravid sist og hosta så jeg nesten vrengte lungene. Må ta de relativt tett, men de døyvet de verste hostekulene
Håper det hjelper Hoster en del om dagen selv, så skal ikke se bort i fra at jeg prøver det senere oxoHm.. solbærsaft, det har jeg ikle tenkt på! Skal teste det ut.. har omtrent ikke sovet siden onsdag, hoster som en gal når jeg legger meg..
Takk for tips!
Men husk; den må være sterk, ikke sånn som man normalt blander denHm.. solbærsaft, det har jeg ikle tenkt på! Skal teste det ut.. har omtrent ikke sovet siden onsdag, hoster som en gal når jeg legger meg..
Takk for tips!