*Klagetråden*

Jaja, her er vi på ferie i Spania med barn og vennepar..de har alle gått ut for å spise, mens jeg ligger igjen stuptrøtt og småkvalm i leiligheten...stas altså [emoji849]

Fått skikkelig vondt i halsen. [emoji30]

Jeg orker ikke denne varmen! Heldigvis ikke 32 grader i dag, men det er mer enn varmt nok allikevel. Jeg får jo ikke sove om natten heller. Blir sprø!!!

Samme her! Heldigvis så skal tempen synke inatt her ! Har ikke sovet ordentlig på en uke!

Vi har morgensol på soverommet, så får det jo ikke kjølig der heller. Nå vurderer vi å rømme opp til en hytte på fjellet i håp om litt bedre søvn. Vet ikke hvor mange tropenetter vi har hatt, men det begynner å bli en del. Selv nå er det 28 grader inne, og det er med full gjennomtrekk.

Begynner på jobb i morgen :( :( Haha, det er det eneste jeg har klaget og sytet om den siste uka. Blir sikkert greit å starte igjen, så slipper jeg i alle fall å gå rundt å bruke ferien på å grue meg til å komme tilbake til jobb :rolleyes:

Er så sinnsykt trøtt og sover så veldig dårlig om natta! Skikkelig irriterende for blir jo bare enda trøttere :dead:

Jeg er på en måte glad for att jeg ikke skal opp på jobb siden jeg ikke har sovet i natt :hilarious::hilarious:

Er ikke ennå i jobb, men søker mye etter en jobb:shy:

Men kjenner meg ratt så hadde jeg gått på jobb selv om jeg ikke hadde sovet igjennom natten :joyful: hadde angret hvis jeg ikke hadde dratt på jobb :hilarious:

Er kvalm fra morgen til kveld! :meh:
Hvordan klarer dere en jobbhverdag selv med kvalme? Spesielt når ingen vet noe om graviditeten?

Er kvalm fra morgen til kveld! :meh:
Hvordan klarer dere en jobbhverdag selv med kvalme? Spesielt når ingen vet noe om graviditeten?

Det er en hard jobb dag !
Tar en del pauser og prøver å ta pauser når andre ikke ser
Jobber som renholder på ett sykehjem så er godt med en del pauser i fred slik at man får presser i seg litt mat ,selv om matlysta ikke er der

Men lurer fælt på hvordan man skal holde ut i lengden

Så innihampens forkjøla og tett i brystet!! :wideyed:
På apoteket fikk jeg info om at det er ingen hostesaft man kan bruke når man er gravid, samt få halspastiller.. :confused:

Så innihampens forkjøla og tett i brystet!! :wideyed:
På apoteket fikk jeg info om at det er ingen hostesaft man kan bruke når man er gravid, samt få halspastiller.. :confused:
Hva med å prøve sterk solbærsaft? Fikk det tipset på apoteket da vesla her var som verst med hoste og forkjølelse :happy: Er jo verdt forsøket ;)
Ellers funket disse Halls sugepastillene på meg da jeg gikk gravid sist og hosta så jeg nesten vrengte lungene. Må ta de relativt tett, men de døyvet de verste hostekulene ;)

Blæh, første dag på jobb etter ferien. Bekkenet likte ikke det. Vurderer gradert sykemelding, men er ikke det tidlig da? Bare 7+5 i dag.

Hva med å prøve sterk solbærsaft? Fikk det tipset på apoteket da vesla her var som verst med hoste og forkjølelse :happy: Er jo verdt forsøket ;)
Ellers funket disse Halls sugepastillene på meg da jeg gikk gravid sist og hosta så jeg nesten vrengte lungene. Må ta de relativt tett, men de døyvet de verste hostekulene ;)
Hm.. solbærsaft, det har jeg ikle tenkt på! Skal teste det ut.. har omtrent ikke sovet siden onsdag, hoster som en gal når jeg legger meg..
Takk for tips! :)

Back
Topp