*Klagetråden*

Bah. Dårlig dag i dag. Sovet lite og generelt i dårlig humør. Med en aktiv toåring er ikke gledestankene der, men heller anger og tanker om hvor vanskelig alt blir med to..

Uff, ikke greit med slike dager.
De tankene går seg nok til, skjønner at tankene kommer når man er sliten.
Hang in there :Heartred
Håper du får litt hjelp også :smiley-angelic003

Har plutselig begynt å være skikkelig kvalm/uvel, nesten hele tiden. Det går greit like etter at jeg har spist og hvis jeg holder meg i ro, men sitte i bil eller andre ting gjør meg uvel igjen.. Blir ganske sprø! Husker fra sist at dette varte en god stund.. Ikke verdens beste kombinasjon med bilferie altså!

Kvalme er noe skikkelig dritt!!
Prøv og spis lite og ofte ;)

Uff, ikke greit med slike dager.
De tankene går seg nok til, skjønner at tankene kommer når man er sliten.
Hang in there :Heartred
Håper du får litt hjelp også :smiley-angelic003

Må ha vært hormoner, for alt var supert dagen etter [emoji23] Har jo mannen og mini er i bhg ellers. Kun nå den er sommerstengt. Har vell litt lett for og ta sorgene på forskudd enkelte ganger.

Må ha vært hormoner, for alt var supert dagen etter [emoji23] Har jo mannen og mini er i bhg ellers. Kun nå den er sommerstengt. Har vell litt lett for og ta sorgene på forskudd enkelte ganger.

Det lyder sååå kjent. Fra køl svart til rosa sky. Heia hormoner! [emoji23]

Off ja, vekslende humør grunnet hormoner er ikke lett. Kjenner jeg må holde litt igjen for å ikkje glese på jobb når det er som travlest nå

Vet ikke om akkurat dette er riktig forumet for å klage over, men det som irriterer meg mest er når jeg gjentatte ganger forklarer min lege om ønske å få barn og får svar att det er noe jeg ikke burde og det må ventes med :(

Vet ikke om akkurat dette er riktig forumet for å klage over, men det som irriterer meg mest er når jeg gjentatte ganger forklarer min lege om ønske å få barn og får svar att det er noe jeg ikke burde og det må ventes med :(

Offf då
Va ikke noe godt svar å få då

Offf då
Va ikke noe godt svar å få då

Nei, det er ikke det. Legen kommenterte mye før jeg tok ut spiralen at den skulle jeg fortsatt ha og jeg hadde mye smerter ofte som endte opp nesten å dra til legevakta. vi hadde ringt en del ganger for jeg hadde så vondt. Så følte ikke at legen tar meg seriøst når jeg sier det ikke er greit.

Nei, det er ikke det. Legen kommenterte mye før jeg tok ut spiralen at den skulle jeg fortsatt ha og jeg hadde mye smerter ofte som endte opp nesten å dra til legevakta. vi hadde ringt en del ganger for jeg hadde så vondt. Så følte ikke at legen tar meg seriøst når jeg sier det ikke er greit.

Sånn skal det ikke være
Vurdert å bytte lege?

For en lege, det har vel ikke han noe med vel??
Det må da være ditt valg.
Ikke hør på han/hun! :Heartred

For en lege, det har vel ikke han noe med vel??
Det må da være ditt valg.
Ikke hør på han/hun! :Heartred

Det har vært mitt det å ta ut spiralen pga smerter, men att han legen ikke henviser meg til en gynekolog eller relatert når det gjelder generelle plager utenom spiralen syns jeg blir dumt.
Har mange ganger ikke tatt inn i hodet for hva han sier for det blir for dumt å snakke med en lege som sier ting moren min kunne ha sagt før jeg ble 18 år for å si det sånn :p Han er tross alt ikke faren min da :hilarious::hilarious::hilarious: He he

Det har vært mitt det å ta ut spiralen pga smerter, men att han legen ikke henviser meg til en gynekolog eller relatert når det gjelder generelle plager utenom spiralen syns jeg blir dumt.
Har mange ganger ikke tatt inn i hodet for hva han sier for det blir for dumt å snakke med en lege som sier ting moren min kunne ha sagt før jeg ble 18 år for å si det sånn :p Han er tross alt ikke faren min da :hilarious::hilarious::hilarious: He he

Det er samt, han kan godt komme med tips og veilede deg som pasient, men han kan ikke si hva du skal gjøre, og det er opp til deg om du vil ha barn eller ikke.
Kanskje du burde finne en lege som hører mer på deg og dine ønsker? :)

Det er samt, han kan godt komme med tips og veilede deg som pasient, men han kan ikke si hva du skal gjøre, og det er opp til deg om du vil ha barn eller ikke.
Kanskje du burde finne en lege som hører mer på deg og dine ønsker? :)

Det er jeg enig i at det er noe annet om det gjelder tips og veiledning, men jeg vet ikke om jeg ville ha kalt det for veiledning :p:p Jeg har vurdert det å bytte fastlege, men vet bare ikke hvilken lege jeg skal velge :hungover::hungover:

Det er jeg enig i at det er noe annet om det gjelder tips og veiledning, men jeg vet ikke om jeg ville ha kalt det for veiledning :p:p Jeg har vurdert det å bytte fastlege, men vet bare ikke hvilken lege jeg skal velge :hungover::hungover:

Du kan gå inn på helsenorge.no, og se oversikten på ditt legesenter der :)

Det vet jeg :happy: men den nye legen blir ikke "gyldig" før neste mnd da. Det som er litt minus :oops:

Aaah, du får være raskt ute når den nye legen blir tilgjengelig da ;)

Back
Topp