*Klagetråden*

Klager på dugnadshelg i maling av hytta, å jeg er tom for energi og små uggen.
Ikke lysst å fortelle familie helt ennå

Klager på dugnadshelg i maling av hytta, å jeg er tom for energi og små uggen.
Ikke lysst å fortelle familie helt ennå

Uff, kan du ikke si at du brygger på noe da?

Våknet med sår hals.. har gledet meg i en halv evighet til hyttetur og fisking! Og så har jeg får hals?! [emoji24]
Nekter å bli sjuk i juli! [emoji36]

Mitt sovetips er egentlig en veldig dårlig uvane, men det får så være så lenge det funker for meg. Jeg setter på en intetsigende serie på netflix el hbo på tlf og følger med til jeg sovner. Det må være noe jeg har sett mange ganger før slik at jeg kan lukke øynene og fremdeles vite hva som skjer. Går stort sett aldri mer enn fem minutter før jeg har sovmet :)

Sånn gjør jeg å, hver natt.. eneste måten å sovne på[emoji23]

Det er fælt å klage men jeg har i snart 4 uker vært fryktelig kvalm og så utrolig trøtt at jeg knapt har fungert til noe. I natt kom også bekkensmertene og jeg er bare 7+3. Blir ikke helt den sommeren jeg hadde tenkt for 2-åringen når mamma bare sover! :(

Jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen om 2 uker :( Såååå deilig å ha ferie og kunne være sammen med sønnen min.

Bruker alltid sommeren på å trene en del, blant annet sykle og løpe lange turer. Det går ikke nå, men håper på lang sen sommer [emoji1303]

Klaaaager over at jeg er i sykt dårlig humør i dag, kranglet med samboer og sur fordi det tar så lang tid å få TUL. Føler alle symptomer er borte og graviditeten bare er å gi opp (men skal ikke det, vet at det ikke er sånn innerst inne). Disse hormonene altså!

Det er irriterende å våkne opp om morgen og føle den kvalmen siger litt innpå :sorry: uansett når klokka jeg våkner :sorry:

På ferie - og hvem er sengeliggende med diare... joda, jeg!!

Back
Topp