TakkUff, det er noe som man aldri finner riktig tid å time med(heldigvis
)
Håper det gir seg fort så du ikke blir sengeliggende hele ferienGod bedring
![]()
Håper det gir seg raskt, fått i meg noe salt og vann.. så håper det skal hjelpe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkUff, det er noe som man aldri finner riktig tid å time med(heldigvis
)
Håper det gir seg fort så du ikke blir sengeliggende hele ferienGod bedring
![]()
Takk
Håper det gir seg raskt, fått i meg noe salt og vann.. så håper det skal hjelpe!
Aner ikke, men ble uvel etter middag i går, så det kan vel stemme..Hvis du ikke spiste noe du ikke tålte da?Men man jo bare se ann hva som kan hjelpe og ikke
![]()

Aner ikke, men ble uvel etter middag i går, så det kan vel stemme..
Imodium kan man ikke ta ved graviditet hellet, så må vel ta tiden til hjelp.. men har ikke tid til det heller, skal på konsert i kveld..![]()
Aner ikke, men ble uvel etter middag i går, så det kan vel stemme..
Imodium kan man ikke ta ved graviditet hellet, så må vel ta tiden til hjelp.. men har ikke tid til det heller, skal på konsert i kveld..![]()
Hm, står i felleskatalogen at det ikke er anbefalt..Du kan ta loperamid, det er vel virkestoffet i imodium også om jeg ikke tar feil.
Hm, står i felleskatalogen at det ikke er anbefalt..
Åh, sår hals brøt ut i full forkjølelse! Her sitter jeg på hytta med potte tett nese og ingen nesespray.. [emoji30]
Hvilken nesespray et trygg for gravide? Otrivin skal ikke brukes av gravide ifølge pakningsvedlegget..
Aner ikke hva jeg kan få tak i på en søndag, men jeg kjenner at noe må jeg altså ha fordi jeg er helt fullstendig tett i begge neseborene!
Denne klagetråden er litt terapi.. Så godt å få det ut et sted![emoji57] [emoji17]
Åh, sår hals brøt ut i full forkjølelse! Her sitter jeg på hytta med potte tett nese og ingen nesespray.. [emoji30]
Hvilken nesespray et trygg for gravide? Otrivin skal ikke brukes av gravide ifølge pakningsvedlegget..
Aner ikke hva jeg kan få tak i på en søndag, men jeg kjenner at noe må jeg altså ha fordi jeg er helt fullstendig tett i begge neseborene!
Denne klagetråden er litt terapi.. Så godt å få det ut et sted![emoji57] [emoji17]

Hater følelsen av å være så sulten at jeg er kvalm, men samtidig så kvalm at jeg ikke orker spise.. Er så håpløs situasjon!
Frustrerende! Haha, tusen takk! [emoji28]Og fikk melding av mor da jeg tok bilde [emoji23] God bedring hadde jeg tenkt å slenge på og. [emoji1303]
Klarer ikke drikke kaffi mer!
Åh nei!! Så utrolig dumt! Bra det var mulighet for å kjøpe i dørenI dag klager jeg over at billettene fra viagogo til konserten i går var falske!!
Måtte kjøpe nye billetter i døra.. men fikk iallefall sett Ed Sheeran![]()
Va flaks at det var noen billetter igjen da, men køen for de med falske billetter var LANG! Folk sto å gråt, fikk jo skikkelig dårlige billetter da, men bedre enn ingen billetter..Åh nei!! Så utrolig dumt! Bra det var mulighet for å kjøpe i døren![]()
I dag klager jeg over at billettene fra viagogo til konserten i går var falske!!
Måtte kjøpe nye billetter i døra.. men fikk iallefall sett Ed Sheeran![]()
Godt spørsmål... trodde de var trygg jeg...Så utrolig kjedelig da!!
Godt du fikk sett han i alle fall.
Hvorfor i alle dager har de solgt falske billetter?![]()