TakkUff, det er noe som man aldri finner riktig tid å time med (heldigvis )
Håper det gir seg fort så du ikke blir sengeliggende hele ferienGod bedring
Håper det gir seg raskt, fått i meg noe salt og vann.. så håper det skal hjelpe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkUff, det er noe som man aldri finner riktig tid å time med (heldigvis )
Håper det gir seg fort så du ikke blir sengeliggende hele ferienGod bedring
Takk
Håper det gir seg raskt, fått i meg noe salt og vann.. så håper det skal hjelpe!
Aner ikke, men ble uvel etter middag i går, så det kan vel stemme..Hvis du ikke spiste noe du ikke tålte da? Men man jo bare se ann hva som kan hjelpe og ikke
Aner ikke, men ble uvel etter middag i går, så det kan vel stemme..
Imodium kan man ikke ta ved graviditet hellet, så må vel ta tiden til hjelp.. men har ikke tid til det heller, skal på konsert i kveld..
Aner ikke, men ble uvel etter middag i går, så det kan vel stemme..
Imodium kan man ikke ta ved graviditet hellet, så må vel ta tiden til hjelp.. men har ikke tid til det heller, skal på konsert i kveld..
Hm, står i felleskatalogen at det ikke er anbefalt..Du kan ta loperamid, det er vel virkestoffet i imodium også om jeg ikke tar feil.
Hm, står i felleskatalogen at det ikke er anbefalt..
Åh, sår hals brøt ut i full forkjølelse! Her sitter jeg på hytta med potte tett nese og ingen nesespray.. [emoji30]
Hvilken nesespray et trygg for gravide? Otrivin skal ikke brukes av gravide ifølge pakningsvedlegget..
Aner ikke hva jeg kan få tak i på en søndag, men jeg kjenner at noe må jeg altså ha fordi jeg er helt fullstendig tett i begge neseborene!
Denne klagetråden er litt terapi.. Så godt å få det ut et sted![emoji57] [emoji17]
Åh, sår hals brøt ut i full forkjølelse! Her sitter jeg på hytta med potte tett nese og ingen nesespray.. [emoji30]
Hvilken nesespray et trygg for gravide? Otrivin skal ikke brukes av gravide ifølge pakningsvedlegget..
Aner ikke hva jeg kan få tak i på en søndag, men jeg kjenner at noe må jeg altså ha fordi jeg er helt fullstendig tett i begge neseborene!
Denne klagetråden er litt terapi.. Så godt å få det ut et sted![emoji57] [emoji17]
Hater følelsen av å være så sulten at jeg er kvalm, men samtidig så kvalm at jeg ikke orker spise.. Er så håpløs situasjon!
Haha, tusen takk! [emoji28]Og fikk melding av mor da jeg tok bilde [emoji23] God bedring hadde jeg tenkt å slenge på og. [emoji1303]
Klarer ikke drikke kaffi mer!
Åh nei!! Så utrolig dumt! Bra det var mulighet for å kjøpe i dørenI dag klager jeg over at billettene fra viagogo til konserten i går var falske!!
Måtte kjøpe nye billetter i døra.. men fikk iallefall sett Ed Sheeran
Va flaks at det var noen billetter igjen da, men køen for de med falske billetter var LANG! Folk sto å gråt, fikk jo skikkelig dårlige billetter da, men bedre enn ingen billetter..Åh nei!! Så utrolig dumt! Bra det var mulighet for å kjøpe i døren
I dag klager jeg over at billettene fra viagogo til konserten i går var falske!!
Måtte kjøpe nye billetter i døra.. men fikk iallefall sett Ed Sheeran
Godt spørsmål... trodde de var trygg jeg...Så utrolig kjedelig da!!
Godt du fikk sett han i alle fall.
Hvorfor i alle dager har de solgt falske billetter?