Jeg sliter med kvalme og spesielt på ettermiddag/kveld[emoji27]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du klarer å holde på frokosten foreløpig Man blir så slapp når kroppen er i ubalanse Blir jo ikke mindre kvalm av det heller.Takk for tips! Nei, salt er i grunn det eneste som frister. Men i går kom selv det jeg har hatt lyst på opp igjen.
Tenkte prøve lage meg en grønnsakssuppe i dag, med masse buljong! Ennå ikke kastet opp i dag, så jubler for det. Spist noen saltstenger og litt kaldt sitronvann nå til frokost, for å starte litt forsiktig. Håper denne dagen blir litt bedre enn de foregående!! So far so good.
Jeg og. Sykt kvalm på kvelden...Jeg sliter med kvalme og spesielt på ettermiddag/kveld[emoji27]
Så bra du klarer å holde på frokosten foreløpig Man blir så slapp når kroppen er i ubalanse Blir jo ikke mindre kvalm av det heller.
I dag må jeg også klage litt. Formen har vært heller laber den siste uken, mannen må stå en ekstra uke i nordsjøen, jeg er alene med 2 meget aktive små på 1.5 og 3 år, det er altfor varmt og de har ringt 7 ganger fra jobb i dag med ulike problemer. Blir gal. Gleder meg bare til denne dagen er over og jeg kan gå å legge meg [emoji28]
1,5 åring uten leggerutiner. Blir gal.