*Klagetråden*

Kjenner jeg synes det er vanskelig å glede meg over graviditeten og knytte meg til den lille i magen.. hadde MA sist, og er livredd for at det skal skje igjen..klarer ikke tenke på annet.
 
Ny jobb og gravid synes jeg ikke fungerer så bra sammen. Jeg fant ut graviditeten 1 dag før første arbeidsdag :p håper kvalmen, trøttheten og at jeg er så ekstremt tapet for energi gir seg før snart, ellers er dette snart umulig å holde hemmelig på jobb o_O
 
Bah, ringte fødepol i dag ettersom det er de som skal følge opp siden det er 2 marsboere inni magehuset. Men de hadde da ikke fått noen henvisning!
Skjønner ikke hva gyn.pol som ligger 50 meter lengre bort i gangen tuller med... skulle da tro at ting gikk litt fornuftig i sykehuskorridorene, men neeeeida.... ringte gyn.pol og de ante iallefall ikke noe om det. Legen hadde skrevet i epikrisen at jeg skulle følges opp ved føde.pol, men det var det eneste som stod også.. usshh :rolleyes:
 
Gubben er syk, og jeg er sykt trøtt og helt kjørt etter en hel dag på jobb. Har sykt dårlig samvittighet ovenfor poden på snart 6 år da han har fått lite tid med oss de siste dagene. Vi kommer hjem og går å legger oss for å hvile omtrent. Kanskje det blir noe som ligner middag..

Hormonell i tillegg og klarer ikke å legge lokk på at jeg synes sambo skulle ta vare på meg i stedet for å være hanglete. (Urimelig kanskje, men det er jo uvesentlig. Dette har han jo tross alt lovet! ;))
 
Noen anbefalinger? Gjerne ikke så dyre

Jeg har hm sine. Eneste butikken her jeg bor med mammaklær og tar ikke sjansen på å bestille på nett :) koster vel 399 per bukse eller noe og hvis man har er par stykker kommer man langt de mnd man trenger de :)
 
Flere som opplever økende kvalme? Jeg har vært uggen jevnt over, men ikke kastet opp. Fra forrige uke har kvalmen økt og nå er det like før oppkast. Jeg er 11+1 i dag, hadde håpt det skulle roe seg fremover.
 
Flere som opplever økende kvalme? Jeg har vært uggen jevnt over, men ikke kastet opp. Fra forrige uke har kvalmen økt og nå er det like før oppkast. Jeg er 11+1 i dag, hadde håpt det skulle roe seg fremover.
Så kjedelig! Jeg er akkurat like langt på vei som deg. Men har ikke merket noe til økende kvalme. Formen min har blitt litt bedre. Men er ganske tappet for energi fortsatt da
 
Flere som opplever økende kvalme? Jeg har vært uggen jevnt over, men ikke kastet opp. Fra forrige uke har kvalmen økt og nå er det like før oppkast. Jeg er 11+1 i dag, hadde håpt det skulle roe seg fremover.

Kvalmen har vel ikke økt, men kaster opp hver dag. Er 13+5. Skulle også ønske det roet seg snart!!
 
Flere som opplever økende kvalme? Jeg har vært uggen jevnt over, men ikke kastet opp. Fra forrige uke har kvalmen økt og nå er det like før oppkast. Jeg er 11+1 i dag, hadde håpt det skulle roe seg fremover.
Samme her. UGH! Kvalm hele tida. Fortsatt klart å holde meg unna oppkast, men de har vært nære på noen ganger. 10+5 her, og hadde jo håpa det skulle roe seg nå.. Også tung i hodet og konstant reisesykefølelse.
 
Jeg har så vondt i hodet! Tror jeg må ta det opp med jordmor på tirsdag. Blir snart sprø. Er 15+1 i dag.
 
Det er så frustrerende. Tok paracet for første gang i dag, og den hjalp ikke veldig mye. Må ta dette opp med jordmor til uka, for dette er ikke noe ålreit.

Sjæl ass! Vanvittig vondt i hodet hele helgen. Så ille at jeg ikke orker noen ting. Paracet har jeg tatt, men hjelper ikke til slutt det heller. Og redd for å ta for mye også. Kanskje fysioterapeuten kan sjekke det ut[emoji848]
 
Back
Topp