Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så «oppblåst» nå at de eneste buksene jeg kan bruke er joggebukser [emoji31]
Derfor det er digg med mammabukser duger både til babymage og luftmage
Noen anbefalinger? Gjerne ikke så dyre
Jeg har hm sine. Eneste butikken her jeg bor med mammaklær og tar ikke sjansen på å bestille på nett koster vel 399 per bukse eller noe og hvis man har er par stykker kommer man langt de mnd man trenger de
Noen anbefalinger? Gjerne ikke så dyre
Så kjedelig! Jeg er akkurat like langt på vei som deg. Men har ikke merket noe til økende kvalme. Formen min har blitt litt bedre. Men er ganske tappet for energi fortsatt daFlere som opplever økende kvalme? Jeg har vært uggen jevnt over, men ikke kastet opp. Fra forrige uke har kvalmen økt og nå er det like før oppkast. Jeg er 11+1 i dag, hadde håpt det skulle roe seg fremover.
Flere som opplever økende kvalme? Jeg har vært uggen jevnt over, men ikke kastet opp. Fra forrige uke har kvalmen økt og nå er det like før oppkast. Jeg er 11+1 i dag, hadde håpt det skulle roe seg fremover.
Har fra HM selv, men de kosta vel 199kr tror jeg? Finnes i sort og mørkeblå i allefall Skal du ha jeansbuksene, koster de noe mer.Noen anbefalinger? Gjerne ikke så dyre
Har fra HM selv, men de kosta vel 199kr tror jeg? Finnes i sort og mørkeblå i allefall Skal du ha jeansbuksene, koster de noe mer.Noen anbefalinger? Gjerne ikke så dyre
Samme her. UGH! Kvalm hele tida. Fortsatt klart å holde meg unna oppkast, men de har vært nære på noen ganger. 10+5 her, og hadde jo håpa det skulle roe seg nå.. Også tung i hodet og konstant reisesykefølelse.Flere som opplever økende kvalme? Jeg har vært uggen jevnt over, men ikke kastet opp. Fra forrige uke har kvalmen økt og nå er det like før oppkast. Jeg er 11+1 i dag, hadde håpt det skulle roe seg fremover.
Jeg har så vondt i hodet! Tror jeg må ta det opp med jordmor på tirsdag. Blir snart sprø. Er 15+1 i dag.
Samme her! Og den kan vare i flere dager i strekk. Hjelper heller ikke med paracet [emoji19]
Det er så frustrerende. Tok paracet for første gang i dag, og den hjalp ikke veldig mye. Må ta dette opp med jordmor til uka, for dette er ikke noe ålreit.