Klagetråden

Jeg har så kraftig hodepine at jeg måtte dra hjem fra jobb. Er så uvel at jeg nesten kaster opp! Håper ikke jeg blir syk nå rett før fertil periode..!!
 
Jeg må kaste inn et syteinnlegg her. Jeg VET at jeg ikke har noe å klage på..sånn egentlig. Meeen.. jeg har to barn fra tidligere forhold og slapp å prøve på noen av dem, i tillegg en abort, en sa. Nå i oktober en ma rett etter pilleslutt med min nåværende mann.. så jeg vet jo at vi kan få det til sammen.. men blødningene ga seg ikke før etter 14 ish uker, og jeg har hatt to mens etter det. Jeg vil så veldig at det skal gå snart!
Til dere som har prøvd og mistet flere ganger og prøvd lenge, men likevel holder humøret oppe; dere er rå!
 
Man trenger å klage litt i blandt, godt å få ut noe frustrasjon :)

Jeg har lyst å klage på at hvis det ikke klaffer denne pp- så har vi forsøkt i 1 år :(
Å dagene frem til teste-dato går så fryktelig tregt.. men vil ikke teste før 10-14 dpo (Mandag-Fredag).
 
Man trenger å klage litt i blandt, godt å få ut noe frustrasjon :)

Jeg har lyst å klage på at hvis det ikke klaffer denne pp- så har vi forsøkt i 1 år :(
Å dagene frem til teste-dato går så fryktelig tregt.. men vil ikke teste før 10-14 dpo (Mandag-Fredag).
Jeg krysser fingrene for deg!
 
Jeg er drittlei av å vente, drittlei av å være prøver, drittlei av EL-tester og negative g-tester. Jeg har ventet på mannen i noen år, ventet på at leiligheten skulle bli ferdig, ventet siden det ble slutt med eksen for snart 7 år siden.. Og når vi endelig begynner å prøve så tar det tid. Jeg er så lei av å vente og at det aldri blir min tur!
 
Jeg er drittlei av å vente, drittlei av å være prøver, drittlei av EL-tester og negative g-tester. Jeg har ventet på mannen i noen år, ventet på at leiligheten skulle bli ferdig, ventet siden det ble slutt med eksen for snart 7 år siden.. Og når vi endelig begynner å prøve så tar det tid. Jeg er så lei av å vente og at det aldri blir min tur!
Sender deg en klem jeg
 
Jeg er drittlei av å vente, drittlei av å være prøver, drittlei av EL-tester og negative g-tester. Jeg har ventet på mannen i noen år, ventet på at leiligheten skulle bli ferdig, ventet siden det ble slutt med eksen for snart 7 år siden.. Og når vi endelig begynner å prøve så tar det tid. Jeg er så lei av å vente og at det aldri blir min tur!
:Heartred:Heartred
 
Noen ganger tenker jeg ofte på hvor lite rettferdig dette er... Tenker ofte at "fortjener jeg det ikke?" Etter exuen har humøret gått så veldig opp og ned, i lag med en syklus som er helt ute å kjører og...
Må bare få det ut.. fin tråd for slikt :)
 
Jeg ønsker å klage over det faktum at det går an å miste i sa/ma/exu/bo osv!!! Akkurat som at det ikke er vanskelig nok å bli gravid ! Nei det syns jeg ikke noe om. :hungover:
 
Jeg ønsker å klage over det faktum at det går an å miste i sa/ma/exu/bo osv!!! Akkurat som at det ikke er vanskelig nok å bli gravid ! Nei det syns jeg ikke noe om. :hungover:
Nei, det er jo bare ikke nødvendig :meh: (nå skal jo ikke jeg si at jeg har opplevd så mye, kun hatt to kjemiske), men for mange er det vanskelig nok å bli gravid. Det er bare teit at det skal være flere faktorer å frykte :shifty:
 
Jeg er så lei av å vente på den hersens mensen som aldri kommer. 8 uker siden fødselen idag, og null niks nada enda. Trodde jeg hadde positiv el test 10. Mars, men var sikkert ikke det da.

Jaja, om den drøyer ei lita evighet til er vi sikre på å unngå termin i årsskiftet. Men. Da rekker vi bare en, kanskje to prøveperioder før jeg egentlig skulle ha termin.

Blir. Gal.
 
Jeg er så lei av å vente på den hersens mensen som aldri kommer. 8 uker siden fødselen idag, og null niks nada enda. Trodde jeg hadde positiv el test 10. Mars, men var sikkert ikke det da.

Jaja, om den drøyer ei lita evighet til er vi sikre på å unngå termin i årsskiftet. Men. Da rekker vi bare en, kanskje to prøveperioder før jeg egentlig skulle ha termin.

Blir. Gal.
Håper den snart kommer! Hadde positiv el.tester de tre siste dagene, men vil ikke utfordre skjebnen så vi venter til mensen dukker opp med å prøve på nytt. Klem til deg, kjipt med termin som nærmer seg.
 
Håper den snart kommer! Hadde positiv el.tester de tre siste dagene, men vil ikke utfordre skjebnen så vi venter til mensen dukker opp med å prøve på nytt. Klem til deg, kjipt med termin som nærmer seg.

Tror det er lurt å vente en mens ja, selv om det er en tålmodighetsprøve uten like. Og takk. Under 2 måneder igjen til den, så vi kan jo rekke to prøveperioder, om kroppen kan skyndte seg litt. Vært fint om TR kommer før påskeferien i alle fall, så jeg slipper det oppi ferien.
 
Tror det er lurt å vente en mens ja, selv om det er en tålmodighetsprøve uten like. Og takk. Under 2 måneder igjen til den, så vi kan jo rekke to prøveperioder, om kroppen kan skyndte seg litt. Vært fint om TR kommer før påskeferien i alle fall, så jeg slipper det oppi ferien.
Krysser fingrene for at dne dukker opp hos oss begge snart.
 
Tror det er lurt å vente en mens ja, selv om det er en tålmodighetsprøve uten like. Og takk. Under 2 måneder igjen til den, så vi kan jo rekke to prøveperioder, om kroppen kan skyndte seg litt. Vært fint om TR kommer før påskeferien i alle fall, så jeg slipper det oppi ferien.
Håper tr tar turen til deg snarest mulig :Heartred
 
Er det lov til å legge inn en klage om at man legger på seg 15 kg og så mister halvveis ut i svangerskapet? Så utrolig unødvendig, begge deler. Men kiloene skulle jeg liksom trillet og ammet av meg som sist gang (iallefall trillinga, amminga funka ikke på den måten)-nå er de bare stuck og jeg er uten baby.
 
Jeg farget nettopp håret mitt hjemme med et merke jeg aldri har prøvd før. Fikk det i gave.

Det var helt forjæ#$%! Brakk meg under påføring, ble svimmel og kvalm, forsøkte å stå ute, men klarte knapt å ha det i håret i 10 minutter før jeg bare måtte skylle det ut igjen. Brakk meg mens jeg vasket det TO ganger med shampoo, balsam og hårkur. Etterpå sprayet jeg det med glosspray, men fortsatt er lukta intens! Tenkte å overdøve det med å lakkere neglene, men jeg kjenner fortsatt den andre lukta, i tillegg til at neglelakken lukter vanvittig den også! :sick006

Nå tyr jeg snart til en barbermaskin og raker av meg alt håret! :arghh:
 
I dag har jeg VONDT [emoji22] En haug med smertestillende, varmeomslag og enda skjelver jeg av smerter. Startet dagen med jubel over at tr kom og nå vil jeg bare dø. Prøvde oss på en kaffe med en kompis av gubben, men vi endte med å ta han med oss hjem sånn at jeg kan kaldsvette og huffe her istedenfor [emoji197] håper virkelig det går fort med utredning for endometriose. Jeg vil bare gråte av smerte nå!
 
Back
Topp