Klagetråden

Ble pølsegrateng med potetmosrand ;) Deilig å komme hjem til det da! Kanskje samboer kan komme å lære litt hos din :D Jeg er bare pent nødt til å lage middagen her i hus, hvis ikke blir vi å leve på nudler, frossen pizza og pasta di parma resten av livet :wideyed:
Mmm, det hørtes godt ut :) Ja, jeg har vært heldig, men ikke bestandig lett å bo med en som har støv på hjernen når man ikke har det selv :p
 
Kan ikke klage på mannen din hvertfall! :D
Absolutt ikke, jeg er veldig heldig :happy: litt mer synd på ham når ikke jeg liker å lage mat :p jeg gjør det jo, men kun fordi jeg må. Og det beste er å gjøre det når jeg er alene hjemme, ellers kommer det kommentarer som f.eks "det er enklere på min måte", "du bruker litt lang tid" osv :p jeg bare har ikke lyst å miste noen fingrer xsmile5
 
Men ellers en fin dag på jobb?:)
Njaa, helt grei. I dag skulle jeg helst ha vært alle passer og helst samtidig så og si hele dagen. Hardt å være eneste sykepleier på både hele hjemmesykepleien og sykehjemmet :wideyed: Enn du?
 
Njaa, helt grei. I dag skulle jeg helst ha vært alle passer og helst samtidig så og si hele dagen. Hardt å være eneste sykepleier på både hele hjemmesykepleien og sykehjemmet :wideyed: Enn du?
Huff da :( jeg har hatt en fin dag, hadde med meg en videregående elev idag så vi fikk gjort mye forskjellig med de gamle og samtidig de praktiske tingene på listen :) hun ordnet med sosiale ting, mens jeg gjorde medisin-tingene jeg skulle :) (kun fagarbeider, men gir medisin, insulin og fått opplæring på klexane)

Så kan ikke klage på min dag :) skulle ønske du hadde en bedre dag på jobb :Heartred
 
Huff da :( jeg har hatt en fin dag, hadde med meg en videregående elev idag så vi fikk gjort mye forskjellig med de gamle og samtidig de praktiske tingene på listen :) hun ordnet med sosiale ting, mens jeg gjorde medisin-tingene jeg skulle :) (kun fagarbeider, men gir medisin, insulin og fått opplæring på klexane)

Så kan ikke klage på min dag :) skulle ønske du hadde en bedre dag på jobb :Heartred
Deilig å virkelig kunne bruke litt tid på de gamle :) Jeg elsker å ha med meg studenter og elever på opplæring. Føler jeg kan dille litt ekstra og gjøre de tingene jeg ikke alltid får muligheten til :happy: Går så bra så, skal snart på trening og da er alt glemt ;):Heartred
 
Deilig å virkelig kunne bruke litt tid på de gamle :) Jeg elsker å ha med meg studenter og elever på opplæring. Føler jeg kan dille litt ekstra og gjøre de tingene jeg ikke alltid får muligheten til :happy: Går så bra så, skal snart på trening og da er alt glemt ;):Heartred
Jobber du mye resten av uka? Ha en fin stund på trening! :)
 
Idag synes jeg alt er et ork! Skyggestreker på 3 forskjellige tester. Jeg trodde virkelig jeg var gravid jeg nå[emoji53] med digitalen lyser mot meg: IKKE GRAVID
 
Jeg er sur og dritt lei nå for tida fordi jeg ikke får eggløsning og mens tilbake etter sa i januar. Har spottet i fire uker nå. Skal på ny undersøkelse i april, men det er jo en eeevighet til. Og jeg er utålmodig. Antageligvis ubalanse i hormonene sa de på telefon. Dritt lei!!!
 
Er så dritt lei av å ha løs mage, bokstavelig talt!! Hadde el smerter fra helvete på fredag og har hatt løs mage siden torsdag.... Og det har vært nok sykdom i hus... Gutten har hatt nå influensa sist uke, omgangssyken nå og i tillegg den fjerde barnesykdom og begynt å lure at han har fått vannkopper [emoji35] samt ligg gubben med influensa og jeg hsr vært den som har sprunget på do... Er så lei!!!!! Takk for meg [emoji12]
 
"Just one of those days"... I dag er jeg skikkelig emo! Og det er jeg heldigvis sjeldent. Blir bare litt betenkt, om vi noen gang kommer oss helt til mål, med å få en baby i armene...
 
Idag er jeg frustrert, oppgitt og ja, siden jeg ikke får klart svar på el testene. Irriterende med tester idag hvor jeg blir usikker på om jeg skal si de er positiv eller ikke.. CD 28 i dag!!
 
"Just one of those days"... I dag er jeg skikkelig emo! Og det er jeg heldigvis sjeldent. Blir bare litt betenkt, om vi noen gang kommer oss helt til mål, med å få en baby i armene...

Samme her! Føles så fjernt. Blæ
 
Idag er jeg frustrert, oppgitt og ja, siden jeg ikke får klart svar på el testene. Irriterende med tester idag hvor jeg blir usikker på om jeg skal si de er positiv eller ikke.. CD 28 i dag!!
Kjipt med uklare tester, har erfart det selv.. Jeg fikk aldri ordentlig positive EL-tester, så jeg fant ut at jeg måtte begynne med temping i stede for jeg var usikker på om jeg i det hele tatt hadde el..
 
Men du er ung da. Så det blir! ;) Verre for sånn som meg som til og med drar på årene. :p

Hehe ja går til slutt , er bare så utålmodig. Hvor gammel er du?
 
Kjipt med uklare tester, har erfart det selv.. Jeg fikk aldri ordentlig positive EL-tester, så jeg fant ut at jeg måtte begynne med temping i stede for jeg var usikker på om jeg i det hele tatt hadde el..

Ja, er det jeg også har startet med nå! Så håper på at tempingen gir meg svar på at el faktisk skjer. Ble jo gravid i februar så hadde i alle fall el da, men vet ikke nå siden jeg ga opp testingen til slutt :p
 
I dag må jeg bare klage litt, så veldig glad det finnes en klagetråd her![emoji4] Humøret er på bånn, og jeg er trøtt og sliten og er så lei av å vente.. Har tatt blodprøver for å få sjekket om jeg har pcos, og dagene kunne ikke gått saktere. Har også lest litt om pcos og tenker at det nok er grunnen til at jeg har gått opp veldig mye etter at jeg slutta på pilla. Har trent mer enn normalt og spiser sunt, men vekta er plutselig 10 kg mer enn det den har vært de siste 10 årene.. Og det vil ikke stoppe opp virker det som! Så nå skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre, for ingenting hjelper. Føler meg sååå utrolig lite attraktiv og skjønner egentlig ikke at sambo vil ha meg.. Takk for meg![emoji12]
 
Back
Topp